Po podatkih Globalnega podjetniškega monitorja (GEM) namerava ena od šestih žensk ustanoviti svoje podjetje (v primerjavi z enim moškim na pet moških). Podjetniški nameni so najvišji pri ženskah iz držav z nizkimi dohodki (28 odstotkov) in najnižji v državah z visokimi dohodki (11 odstotkov). Dve regiji, Latinska Amerika in Karibi ter Bližnji vzhod z Afriko, sta vodilni na svetovni ravni, in sicer z eno od treh žensk prijav podjetniških namer.

V Sloveniji je razmerje žensk s podjetniškimi nameni v primerjavi z moškimi 1:2. Na lestvici največjih podjetij in skupin v pomembni (so)lasti podjetnic v Sloveniji (takih podjetij je 39 od 600) prvo mesto zaseda Moro & Kunst Irene Kunstelj Moro. Podjetnice so na novinarski konferenci, ki je potekala v torek, 9. aprila, napovedale, da bodo »največji praznik ženskega podjetništva v Sloveniji«, kot pravi Marta Turk, vodja prireditve, praznovale 23. aprila na dogodku 500 podjetnic. 

Priporočamo