Zgodovina podjetja sega v leto 1984, ko je lastnik in direktor Tone Grlica odprl s. p. in začel delati v domači delavnici v Mozirju kot uradni serviser električnega orodja in malih gospodinjskih aparatov blagovnih znamk Iskra, Black & Decker, Elma, Braun in drugih. Zaradi servisnih izkušenj in poznavanja izdelkov je podjetje osnovno dejavnost dopolnilo v specializirano trgovino z električnim orodjem in malimi gospodinjskimi aparati, v okviru katere so servisirali in prodajali aparate različnih blagovnih znamk. Leta 1990 se je s. p. preoblikoval v d. o. o., ki se je osredotočil predvsem na prodajo izdelkov blagovne znamke Makita. V šestih letih so postali tretji največji prodajalec izdelkov te znamke v Sloveniji. Zaradi spremembe prodajne strategije vodstva Makite s takratnim sedežem na Dunaju na območju Slovenije so začeli iskati novega poslovnega partnerja, ki bi jim ponudil možnost prodaje kot ekskluzivni prodajalec za Slovenijo.
Visoka rast prodaje
Priložnost se je ponudila, ko je švedski proizvajalec Atlas Copco s sedežem v Nemčiji za svoj segment profesionalnega električnega in akumulatorskega orodja iskal novega poslovnega partnerja v Sloveniji. Z njim je podjetje Grlica podpisalo ekskluzivno pogodbo za prodajo orodja. Sodelovanje je uspešno potekalo do leta 2003, potem pa je od podjetja Atlas Copco segment profesionalnega električnega orodja kupil koncern TTI, ki je sočasno kupil tudi ameriškega proizvajalca profesionalnega električnega orodja Milwaukee. S tem je leta 2003 podjetje prešlo z blagovne znamke Atlas Copco na znamko Milwaukee in s tem postalo ekskluzivni zastopnik za Slovenijo.
Podjetje je hitro raslo zaradi ponujanja lastnih servisnih storitev v garanciji in zunaj te, svetovanja pri nakupu ter udeležbe na sejmih, na katerih so tudi praktično prikazali zmogljivosti orodij Milwaukee. Ker so izdelke želeli približati potencialnim kupcem na terenu ali sedežu podjetij, so že v času, ko so bili še specializirani za prodajo orodja Makita, prvi v Sloveniji opremili kombi kot demonstracijsko vozilo z več kot sto različnimi predstavitvenimi orodji, kar se je izkazalo kot zelo uspešna prodajna strategija, zato so število potnikov sčasoma povečevali. Z rastjo podjetja so prostori v Mozirju postali premajhni, poleg tega je kraj odmaknjen od drugih večjih mest po državi in potencialnih kupcev. Zato so začeli iskati drugo lokacijo in ustrezne prostore, te so pred šestimi leti kupili v Celju. V naslednjih letih so jih dograjevali in tako je tam zdaj sedež podjetja z novim največjim tako imenovanim heavy duty prodajnim centrom, ki je edini s tovrstnim certificiranim nazivom v Sloveniji, ter skladiščem, ki omogoča nemoteno logistiko za vso državo. Poleg imajo še en nekoliko manjši heavy duty center v Murski Soboti.
Tehnično znanje in kakovostne storitve
Podjetje Grlica je z visoko rastjo prodaje in servisnih storitev, zaradi katere je komaj dovolj hitro zagotavljalo skladiščne in kadrovske zmogljivosti, leta 2022 pri prodaji preseglo pet milijonov evrov, od tega 40 odstotkov prek drugih trgovcev in 60 odstotkov končnim kupcem. Zaradi spremembe prodajne strategije vodstva TTI v letu 2023, ki ne omogoča več ekskluzivne prodaje v Sloveniji, je podjetje kljub drugim ponudnikom blagovne znamke Milwaukee še vedno daleč največji ponudnik te znamke v Sloveniji ter na podlagi 21 let izkušenj vodilno na področju tehničnega znanja, svetovanja pri nakupu in zagotavljanju več kot 60.000 kosov izdelkov Milwaukee v redni zalogi. Prav tako je edini ponudnik znamke Milwaukee v Slovenji, ki je prejemnik certifikata Milwaukee Heavy Duty center, kar zagotavlja kupcem zelo obsežen izbor izdelkov te znamke.