»Skrivnosti, intimne želje, prevare, izpovedi: film raziskuje kalejdoskop prebujanj, ki jih poganja sugestivna čutna izkušnja in pooseblja izjemen uvodni prizor,« so zapisali v utemeljitvi svoje izbire ter tako zaokrožili festivalski teden, ki je filmu v domačih, evropskih in svetovnih medijih prinesel malo morje pozitivnih kritik. Te so film primerjale z zgodnjo Céline Sciamma, njegov sladko-grenek zaključek z zadnjim kadrom Guadagninovega Pokliči me po svojem imenu, The New York Times pa ga je okronal celo za »slovensko variacijo Powellove in Pressburgerjeve klasike Črni narcis za generacijo Z«.
Nagrado mednarodnega združenja filmskih kritikov, ki letos praznuje stoto obletnico obstoja, je danes v Berlinu prevzel producent filma Jožko Rutar, velikega pomena tovrstnega priznanja pa se zaveda tudi Urška Djukić, ki je ob priložnosit izpostavila dejstvo, da v Sloveniji ustvarja vse več ženskih avtoric. »Z navdušenjem pričakujem dela svojih kolegic ustvarjalk, ki končno dobivajo prostor in glas, da svoj pogum izrazijo skozi filmski medij.« In prav o iskanju svojega glasu in prostora navsezadnje govori tudi film Kaj ti je deklica; film, ki že od prvega diha in izdiha išče ženski glas, ki je bil čez zgodovino pogosto zatiran in neslišan. Ob tem sledimo protagonistki Luciji, ki se v ambientu uršulinskega samostana potopi v čutno in čustveno raziskovanje svojih želja in seksualnosti, dokler dokončno ne ovrže rigidnih okvirov družbenih pričakovanj ter namesto v kislo grozdje, simbol greha, kazni in kesanja, ugrizne v sladek, sočen sadež. Izbere užitek.