Nika Autor, vizualna umetnica in filmska ustvarjalka
Na razpisih v polju vizualne ali intermedijske umetnosti je običajno na voljo nekaj tisoč evrov za večmesečno, včasih tudi večletno delo. To zajema priprave, izvedbo, plačila sodelavcem, materialne stroške in lasten honorar. Vizualna umetnost enostavno nima omogočenega financiranja, ki bi zajelo produkcijske in postprodukcijske stroške ter seveda stroške dela.
Nataša Kramberger, pisateljica
Naš način interpretacije narave sovpada s tem, kako želimo mi živeti kot družba, in dokler bomo mi razumeli naravo kot boj najmočnejših proti šibkejšim, kot poskus nadvlade, je to zgolj odraz našega načina bivanja v svetu, ki temelji na hierarhičnih odnosih in igrah moči. V trenutku, ko razumemo, da narava deluje drugače, smo sposobni sodelovati z njo in tudi drug z drugim.
Grupa Ee, oblikovalski kolektiv
Zelo pomemben je užitek v ustvarjanju. Umetna inteligenca trenutno rine prav v to polje ustvarjanja, ne pa v reševanje problemov. Ali bomo ljudje prepustili ta užitek nečemu drugemu ali ga bomo obdržali zase, bomo še videli.
Julij Zornik, oblikovalec zvoka
To, da nimamo ustanove, ki bi izobrazila naš kader, je velik problem. Na visokošolski ravni bi morali biti pokriti vsi filmski poklici, če nameravamo imeti resno filmsko industrijo.
Tomaž Grom, glasbenik
Zanimajo me ljudje, ki so samoiniciativni, ki moj zato bogatijo s svojim zakaj in moj zakaj s svojim zato. Včasih iščem iskrenost, potem nerodnost, velikokrat posebnosti, spet drugič otroškost in spontanost, nato odprtost, tudi osebne vrline ali hibe, kakor se vzame. Rad združujem nezdružljivo.
Nina Rajić Kranjac, gledališka režiserka
Zame je pri ustvarjanju najpomembnejše najti dobra in prava vprašanja, na katera ni mogoče zlahka odgovoriti. Niti ni nujno, da sploh prideš do odgovora, kajti resnico je težko ujeti in hitro lahko zapadeš v moraliziranje. Dovolj je, da neki problem narediš viden, tudi če ga ne razrešiš.