Pred slabim letom, lanskega junija, se je po dvajsetih letih na Starem trgu zaprla edina pravična trgovina v Sloveniji 3MUHE. Med glavnimi razlogi za zaprtje prostora, ki je nagovarjal odgovorno potrošništvo, kot smo tedaj poročali v Dnevniku, je bil upad prodaje, ki je med drugim povezan s turistifikacijo mesta – procesom, ki v Ljubljani že nekaj časa ni več novost, a vsakič znova (po)kaže svoje zobe. Ob tem pa utrjuje resničnost tega mesta, da je njegovo središče raj za turiste, poslovneže in investitorje. Iz spoliranega mestnega središča z visokimi najemninami in cenami nepremičnin, napolnjenega z dragimi lokali, restavracijami, hoteli, airbnbji in trgovinami z generičnimi spominki ter nekaterimi vsebinskimi odmiki od tega, so tako izrinjene marsikatere družbene skupine. V ospredje pa niso postavljene potrebe domačinov, temveč turistov in interes kapitala. Pri čemer je del gentrifikacije tudi poenotenje prostorov, dejavnosti v mestu.
Komercialna prevara ali zdravju koristna terapija