Pripadniki generacije Z, ki so rojeni med letoma 1997 in 2012, na njih preživijo 137 minut, pripadniki baby-boom generacije, ki so rojeni med letoma 1946 in 1964, pa 64 minut. V povprečju torej 90 minut. Na prvi pogled se morda ne zdi veliko, a že hiter matematični izračun pokaže, da na leto za premikanje palca po ekranu mobilnih naprav povprečno porabimo 32.040 minut oziroma 534 ur, če pa vse skupaj izrazimo v dnevih, je to več kot 22 dni na leto. Kar je približno toliko, kot ima povprečen Slovenec dopusta. Glede na to, da lahko tudi v letošnjem letu pričakujemo povišanje cen turističnih namestitev in da se ogromno ljudi z minimalno plačo težko prebija iz meseca v mesec, se lahko morda upravičeno bojimo, da bo preživljanje časa na omrežjih za povprečnega Slovenca postalo edina oblika preživljanja dopusta.
V Ljubljani bosta zrasli še dve stolpnici