Sledila bosta projektiranje in gradnja, tu se torej ne pogovarjamo več o desetletjih, ampak o nekaj letih. Seveda pa lahko spremljate v medijih, koliko izzivov imamo z umeščanjem, saj skoraj noben državni prostorski načrt ne gre skozi brez nasprotovanja. Enako je proti Ivančni Gorici. Mislim, da nam je uspelo uskladiti zadnje detajle in tudi ta DPN bi bil lahko kmalu sprejet. Proti Kamniku pa se z občino Domžale nekoliko zapleta. A mislim, da za te tri odseke ne govorimo več o desetletjih, temveč o nekaj letih. V primeru Kranja in Ivančne Gorice tudi o mesecih.

Naša naloga, ki jo imamo na TNT- omrežju, je, da ko obnavljamo železniško infrastrukturo, povečamo hitrosti in potovalne čase. Pri Kranju, razen v Orehku, ni bilo večjih izzivov. Kjer pa je proga bolj vijugasta, moramo zagotoviti, da lahko pridobimo večjo hitrost in s tem tudi krajše potovalne čase. Takšen je primer proti Ivančni Gorici, kjer je treba kakšen malo večji ovinek »posekati«, če se izrazim po domače. Že zdaj pa so te tri proge najbolj zasedene in uporabljane. Strinjam se, da bi bil to velik prispevek. Še posebej je pomemben taktni vozni red, da ljudem ni treba gledati na vozni red, kdaj vozi vlak, in tudi če ga zamudiš, veš, da boš počakal 10-15 minut in bo prišel nov.

rtvslo.si

Priporočamo