Hoferjevi piarovci imajo že kar tradicijo hoje po robu: že na začetku svojega delovanja so nastopali z oglasi, da prodajajo po nizki ceni zanimive tehnične izdelke, denimo televizor, v trgovini pa ste to že pol ure po odprtju zaman iskali, ker za tretjega kupca tega izdelka v tej poslovalnici ni več bilo. Že drugi ali tretji privabljeni potencialni kupec je naletel na skrito laž oglasa. Morda mi zaradi te izkušnje gredo Hoferjevi oglasi tudi brez onih obsojenih še bolj na živce kot oglasi drugih firm, denimo tistih, ki nam nabor dveh, treh, petih ipd. izdelkov za sorodno rabo prodajajo z oznako »komplet«, čeprav gre za prodajalčev »nabor«, kot preberemo v vseh tujih jezikih (set, Satz, sada ...), s čimer prodajalec pove, da je nabral skupaj izdelke, za katere pričakuje, da jih bo skupaj dražje prodal kot vsakega posebej, saj ne bi šli vsi enako v denar. Poimenovanje »komplet« je torej prevara, tudi če je morda porojeno iz jezikovne nevednosti. Potrebna je inšpekcijska zahteva, da se ta prevara takoj odpravi.
Nedopustno agresivna je reklama podjetja Orbit; sredi čela se odpro nova usta. Boste ugibali, kaj hočejo s to neokusnostjo sporočiti?
Na ekran tudi ne spadajo reklame z jezikovnim zavajanjem, denimo za slaščico »To je pravi odmor« s sliko počivajoče osebe: tostran Kolpe je odmor pavza, onstran Kolpe pa počitek. Pri nas tudi ne »osvajamo« nagrad; te nam podelijo drugi, morda si priborimo rang kandidata. Tu nam pa to, da zadenemo v nagradni igri, slikajo kot »osvajanje«. Tu poznamo osvajalce tujih ozemelj, osvajalce gora, Arktike ipd. In osvajalce ženskih src. A reklama je namenjena ravno naši publiki.
Oglaševalsko združenje in inšpekcija imata še kar nekaj dela, saj to je le majhen vzorec reklamnega nasilja. S tem, da imajo tudi pri reklamah »vsake oči svojega malarja« in da so reklame čedalje bolj cenene, pa naj si belijo glave tisti, ki reklame uvrščajo v svoj spored.