Mestna občina Ljubljana je razložila, da se bo postavitev financirala iz turistične takse, torej bodo Ljubljančanom veličastje bleščečih cevi postavili turisti. Ker bo cena kljub temu astronomska in občina ni prepričana, da bo nabrala dovolj turističnega denarja, smo v uredništvu redakcije N. N. natuhtali rešitev.

Predlagamo, da MOL po družbenih omrežjih razširi novico, da kovanec za dva evra, vržen v režo vodne skulpture, prinaša najmanj leto dni sreče. Ko bo glas o srečnem ljubljanskem vodnjaku dosegel vse turiste v prestolnici, ni hudič, da se ne bo v reži nabralo več kot 1,5 milijona evrov na leto, kolikor jih iz še bolj slavne Fontane di Trevi pobere rimska komunala. Z nabranimi kovanci bodo mestni uradniki ne le plačali obstoječo skulpturo, ampak celo postavili novo, še bolj dragoceno, še bolj veličastno, še bolj neverjetno in še bolj nepotrebno.

Priporočamo