»Učitelji in učiteljice s svojim znanjem, predanostjo in srčnostjo oblikujejo prihodnost naših otrok. Da bi izpostavili in nagradili najboljše med njimi, smo odprli prijave za Učitelja/Učiteljico leta 2025.« Tako so napovedali letošnjo akcijo, ki je postala že tradicionalna.
AmCham Slovenija namreč v sodelovanju s partnerji vabi vse, ki poznajo učitelja ali učiteljico, ki izstopa po inovativnosti, strasti in vplivu na učence, da ga nominirajo ali se učitelji prijavijo sami.
Zakaj je ta izbor pomemben? Takole odgovarjajo: »Poudarja pomen učiteljev v družbi, izpostavlja izjemne pedagoške prakse, navdihuje naslednje generacije učiteljev.«
Rok je do marca
Učitelji se lahko prijavijo sami, lahko pa jih nominirajo tudi drugi. Rok za oddajo prijav je 4. marec. Več informacij in prijavnica so na voljo tukaj.
V okviru programa Partnerstvo za spremembe, ki je inovativna nacionalna platforma sodelovanja, so se že pred časom odločili, da bodo učiteljice in učitelje, ki svoj poklic čutijo kot poslanstvo, ponovno postavili tja, kamor si zaslužijo – na piedestal najuglednejših poklicev.
Pojasnjujejo še, da želijo javno prepoznati tiste, ki s ponosom povedo, da so učiteljice in učitelji, saj bodo s tem navdih tudi mlajšim generacijam, ki se še odločajo za učiteljski poklic. »Učiteljski poklic si zasluži ugled, zato je prav, da se zanj srčno odločijo posameznice in posamezniki, ki si ga želijo. Učitelji in učiteljice so pomemben steber slovenskega izobraževalnega sistema, ki je do sedaj pripomogel k razvoju izjemnih generacij in posameznikov,« še dodajajo.
Lanska zmagovalka
Učiteljica leta 2024 je bila Simona Šarlah iz Osnovne šole Vojnik.
Opisali so jo kot zagovornico dinamičnih in interaktivnih učnih metod. Kot učiteljica nemščine, državljanske vzgoje in etike ter filozofije daje velik poudarek aktivnemu poslušanju in kritičnemu razmišljanju. Pri svojem pedagoškem pristopu pa izpostavlja pomembnost razprav in argumentiranega dialoga ter spodbuja razvoj vrednot in vrednotnega sistema, ki učence oblikujejo v aktivne posameznike in celovite osebnosti.