Rockstar Games je potrdil novo zamudo za eno najbolj pričakovanih iger doslej. Izid je po novem načrtovan za november 2026.
Studio Rockstar Games, velikan v svetu interaktivne zabave, je sporočil, da je bil izid igre Grand Theft Auto VI ponovno preložen. Igra, ki jo nestrpno pričakujejo milijoni, bo namesto spomladi 2026, kot je bilo nazadnje obljubljeno, izšla šele pozno jeseni, natančneje novembra 2026.
Ta šestmesečna zamuda je že druga uradna prestavitev za naslov, ki je bil prvotno napovedan za letos.
Uradna izjava
V uradni izjavi je podjetje kot razlog navedlo potrebo po dodatnem izpopolnjevanju igre. »Opravičujemo se za dodaten čas, ki ga dodajamo k, zavedamo se, dolgemu čakanju,« so zapisali pri Rockstarju. »Toda ti dodatni meseci nam bodo omogočili, da igro dokončamo na ravni kakovosti, ki jo pričakujete in si jo zaslužite.«
Za studio, čigar ugled temelji na tehnični dovršenosti, je takšna poteza razumljiva, čeprav za oboževalce boleča. Vložki so astronomski. Predhodnik, Grand Theft Auto V iz leta 2013, je presegel 210 milijonov prodanih izvodov in ustvaril milijarde dolarjev prihodkov, v veliki meri po zaslugi izjemno priljubljenega spletnega načina igranja, Grand Theft Auto Online.
Grand Theft Auto VI pa vrača franšizo v izmišljeno zvezno državo Leonida, ki je močno navdihnjena s Florido in njenim najbolj znanim mestom, Vice City (Rockstarjeva različica Miamija).
Toda medtem ko je bil Vice City iz leta 2002 osredotočen na eno samo mesto, GTA VI obljublja bistveno razširjen zemljevid. Napovedniki, za katere studio trdi, da so posneti neposredno v igri, prikazujejo bujna in realistična okolja, ki segajo od interpretacij močvirij Everglades do otočja Florida Keys.
Tehnološki preskok
Tehnološki preskok je očiten. Posnetki razkrivajo hiperrealistične mestne panorame, goste množice, zgoščen avtocestni promet in napredne vizualne učinke, kot je sledenje žarkom (ray tracing), kar obljublja, da bodo z neonom prepojeni nočni klubi Vice Cityja žareli bolj realistično kot kdaj koli prej.
V središču zgodbe bo tokrat partnerski odnos v slogu Bonnie in Clyde. Prvič po skoraj treh desetletjih bo franšiza v ospredje postavila ženski lik — Lucio Caminos, ki se po prestani zaporni kazni znajde v kriminalni zaroti. Ob njej bo njen partner Jason Duval, nekdanji vojak. Kako točno bo igra preklapljala med protagonistoma, za zdaj ostaja nejasno.
Igra je trenutno napovedana za konzoli xbox series X|S in playstation 5. Kot je pri Rockstarju v navadi, različica za osebne računalnike (PC) še ni bila uradno potrjena. Analitiki pričakujejo, da bo sledila z vsaj enoletnim zamikom, kar je ustaljena strategija, ki jo je studio uporabil že pri GTA V in Red Dead Redemption 2, da bi maksimiziral prodajo na več platformah.
Prav tako ni znano, ali bo igra morda prilagojena za junija letos izdano konzolo nintendo switch 2.
Za poznavalce studia Rockstar takšne zamude niso presenečenje. Podjetje je znano po tem, da si za svoje največje projekte vzame čas, ne glede na pritiske trga. Tako Grand Theft Auto IV (2008) kot V (2013) sta bila prestavljena za več mesecev, medtem ko sta bila L.A. Noire (2011) in Max Payne 3 (2012) odložena celo za več let. V industriji, ki jo pogosto pestijo tesni roki, se zdi, da je za Rockstar kakovost končnega izdelka edino merilo.