Ljubitelji slovenskih televizijskih nadaljevank imajo to jesen na voljo dve. Da bo zadeva še bolj ugodna, se zdi, kot bi se javna TV Slovenija in največja komercialna televizija Pop TV uskladili, kar zadeva čas predvajanja. Obe sta namreč na sporedu takoj po osrednjih večernih poročilih; Pop TV svojo Nemirno kri predvaja vsak dan od ponedeljka do petka, TV Slovenija pa stavi na nadaljevanko Takšno je življenje ob koncih tedna – od petka do nedelje. Na TV Slovenija so napovedali 48 delov svoje nadaljevanke, medtem ko na Pop TV – kdo bi vedel, za kaj je to dobro – ostajajo tradicionalno skrivnostni glede dolžine oziroma števila epizod.

Glavna junakinja nadaljevanke Takšno je življenje je zdravnica, ki se skuša uveljaviti v novem okolju fiktivne Velike vasi na Jezerskem, pri čemer naleti na odpor lokalnih veljakov, ki so vajeni stvari izpeljati mimo pravil in norm. V ospredju Nemirne krvi pa je zgodba o nasledstvu bogate družine, ki se med drugim ukvarja z vzrejo konj, ne manjkajo pa niti romanca med privlačnima mladima glavnima junakoma, dolgo prikrite družinske skrivnosti in brezkompromisne spletke.

Tako igralska zasedba kot produkcijska raven obeh nadaljevank sta precej solidni. Sem ter tja slišimo kakšen preveč gledališki monolog ali spremljamo kakšen predolg kader, česar pa smo v slovenskih nadaljevankah žal že navajeni.

»Da so v polurni nanizanki še reklame, je preprosto – norčevanje iz gledalcev,« se je javno pridušal eden od gledalcev nadaljevanke Takšno je življenje na TV Slovenija.

Televizijci se običajno kar pohvalijo z gledanostjo svojih nadaljevank, saj je občinstvo menda navdušeno nad tovrstnimi domačimi stvaritvami. Precej manj navdušeni pa so tisti, ki televizijske vsebine spremljajo v realnem času, ne pa morda z zamikom ali za nazaj, nad množico oglasov, s katerimi prekinjajo tudi omenjeni nadaljevanki.

 

 

»Da so v polurni nanizanki še reklame, je preprosto – norčevanje iz gledalcev,« se je javno pridušal eden od gledalcev nadaljevanke Takšno je življenje na TV Slovenija. Prav nič drugače ni na Pop TV, le da je med nadaljevanko Nemirna kri še nekaj več oglasnih prekinitev. Teh je toliko, da včasih skoraj ni več jasno, ali gledamo nadaljevanko in vmes oglase ali morda obrnjeno …

Pri tem gledalci še nekako razumejo, da brez oglasov ne gre na Pop TV, saj gre za komercialno televizijo, ki se financira izključno s prodajo oglasnega prostora in drugih komercialnih virov. RTV Slovenija pa je javna televizija, ki se financira predvsem iz RTV-prispevka, ki ga vsak mesec plačujejo državljani, a očitno tudi tam ne gre brez oglasov. 

Priporočamo