Konec avgusta je popotnica delila ostro oceno na Trip Advisorju za Caffè Gelateria Serafin v mestu Lavis na severu Italije, potem ko je njen račun za kepico sladoleda znašal približno evro več, ker je prosila za žlico. To pa ni edini nenavaden primer zaračunavanja dodatnih storitev. Avgusta je New York Post poročal o paru, ki je trdil, da sta jima v restavraciji na jezeru Como dodatno zaračunali dva evra, ker sta prosila, naj jima sendvič prerežejo na pol. Restavracija Bar Pace v Gera Lario je na kritiko odgovorila za italijanski časopis La Repubblica: »Dodatne zahteve imajo svojo ceno ... Morali smo uporabiti dva krožnika namesto enega in čas za pomivanje se podvoji, prav tako dva pogrinjka. Ni bil preprost topli sendvič, v njem je bil tudi pomfri. Vzelo nam je čas, da ga prerežemo na pol,« so sporočili. tb
V strmoglavljenju umrlo 38 ljudi, pojavlja se vse več špekulacij o vzroku nesreče