Spektakel ob polčasu finala najmočnejše lige ameriškega nogometa na svetu NFL je znan po vrhunskih glasbenih nastopih in tudi izjemno dragih oglasih, ki jih plačujejo največja svetovna podjetja. Letos pa je povsem vsakdanji kos oblačila dobil neprecenljivo reklamo – in to popolnoma brezplačno.
Kavbojke, ki jih je Kendrick Lamar nosil na odru, so sprožile plaz odzivov in postale modna tema številka ena. Raper je nastopil v vpadljivi usnjeni jakni, ki jo je zanj oblikovala Martine Rose, pozornost pa so nepričakovano pritegnile njegove kavbojke. Gre za model marco modne hiše Celine, ki ga je Hedi Slimane predstavil v kolekciji za pomlad in poletje 2020. Hlače trapezaste oblike so bile uspešnica pred tridesetimi leti, njihova cena pa je vrtoglavih 1100 evrov.
A ljubiteljem mode cene niso preprečile, da se ne bi takoj lotili iskanja podobnih modelov. Da je bil Lamarjev nastop nepričakovan marketinški razcvet za Celine, potrjujejo tudi podatki spletnega iskanja. Še nikoli prej nobena znamka ni dosegla toliko zanimanja, kot ga je omenjena francoska v nekaj urah po tem velikem športnem dogodku. Čeprav luksuzne modne hiše tradicionalno ne vlagajo v oglaševanje na tem športnem spektaklu, se je pokazalo, da je zvezdniški nastop lahko boljša promocija kot katera koli skrbno načrtovana kampanja.