Liam Innes in James Hennessy, znana kot Birkin fanta, sta postala prava spletna senzacija in vodilna influencerja na področju luksuznih torbic. Na prvi pogled njun profil na instagramu Angelllboys prikazuje podobo dveh premožnih mladeničev iz londonske visoke družbe, ki dneve preživljata v elitnih četrtih, obdana z razkošjem.
Vedno brezhibno oblečena, pogosto s torbico znamke Hermès Birkin ali Kelly iz krokodiljega usnja, se rada hvalita z bogastvom. Njune objave prikazujejo bivanje v hotelih s petimi zvezdicami, potovanja v Pariz in Lyon ter zapravljanje vrtoglavih zneskov za šampanjec. Z navidez zavidljivim razkošnim življenjskim slogom sta si pridobila vojsko sledilcev. V eni od zapisanih objav sta celo trdila, da sta za nekaj ur zaprla trgovino Tiffany's v New Yorku, da je Liam lahko kupil ogrlico v vrednosti okoli 76.000 evrov.
Poreklo ovito v tančico skrivnosti
A v resnici je o njunem ozadju znano zelo malo, še več, videti je, da se prav trudita skriti svojo pravo identiteto. Vedno uporabljata le svoji osebni imeni in imata le en skupni profil na instagramu. Če pa nekoliko podrobneje pogledamo v ozadje njunega življenja, odkrijemo povsem drugačno zgodbo.
Daleč od pozlačenih ulic londonskega Chelseaja ali pariškega šestega okrožja prihajata iz precej skromnejših krajev v grofiji Lancashire na severozahodu Anglije. Britanski Daily Mail je razkril, da sta James in Liam odrasla le nekaj kilometrov narazen.
Skromni začetki daleč od glamurja
Liam (29) je odraščal v vrstni hiši, ki je v lasti njegovih staršev, v mirni slepi ulici v industrijskem mestu Leyland, ki ga je po zaprtju avtomobilske tovarne prizadel gospodarski zaton. Oče Stuart, po poklicu inženir, na svojem profilu na facebooku objavlja oglase za prodajo rabljene opreme za prikolice – od rezervoarja za vodo za 23 evrov do vzvratnih ogledal za 40 evrov. Liam je po srednji šoli delal v veleblagovnici Selfridges v Manchestru, James (36) pa je odraščal v bungalovu v vasici Freckleton.
Kako si financirata luksuzni življenjski slog?
Pojavlja se vprašanje, od kod jima denar za vse to razkošje. Ena od teorij pravi, da sta zaposlena pri podjetju Lilac Blue, ki se v Londonu ukvarja z nakupom in prodajo torbic znamke Hermès. Čeprav ni podjetje tega nikoli uradno potrdilo, so fantoma omogočili intervjuje za svojo spletno stran, v svojih objavah pa pogosto označujeta njihovo ime. Sledilci domnevajo, da sta kot prodajna svetovalca imela dostop do širokega nabora dragocenih torbic, s katerimi se zdaj ponašata.
Nedoslednosti v zgodbi
Nejasno ostaja tudi, kdaj sta se sploh spoznala. Pred dvema letoma sta dejala, da sta skupaj skoraj desetletje in da sta se »pogosto srečevala v hotelu Ritz«, a pred kratkim sta izjavila, da sta par že 15 let. Tudi glede prisotnosti na družbenih omrežjih sta se zapletla v nasprotja – sprva sta trdila, da desetletje nista imela profilov, nato pa, da so jima neznanci zaradi izstopajočega sloga svetovali odprtje računa. Po odprtju profila sta hitro zbrala več kot 100.000 sledilcev in začela sodelovati z znanimi osebnostmi. Sprva je bil njun cilj prikazati svojo strokovnost v svetu visoke mode, a se je profil hitro razširil tudi na druge vidike njunega življenja, predvsem luksuzna potovanja.
Je vse skupaj le predstava?
Zanimivo je, da v njunih videih ni slišati tipičnega severnjaškega naglasa, kar dodatno podpira domnevo, da igrata vloge, ki so daleč od resničnosti. V enem od videov sta se hvalila z bivanjem v hotelu Regent Carlton v Cannesu, kjer lahko nočitev stane tudi 1200 evrov. Posebno veliko pozornosti je pritegnila tudi njuna šala, da sta licitirala originalno torbico birkin pokojne igralke Jane Birkin, ki je bila na dražbi prodana za okoli 10 milijonov evrov. Kasneje sta se celo pretvarjala, da sta jo res kupila – kar je pri številnih sledilcih povzročilo zmedo in jezo, saj niso razumeli, da gre za satirično vsebino.
Lastna blagovna znamka
Ne glede na to, ali je njun razkošni slog resničen ali zaigran, sta priljubljenost znala izkoristiti. Ustvarila sta lastno blagovno znamko: prodajata bombažne torbe z napisom »Moja druga torba je birkin« za okoli 26 evrov in sončna očala za 28 evrov. Morda pa si bosta, če bo posel uspešen, prihodnje leto res lahko privoščila zaprtje trgovine Tiffany's samo zase.