Nekoč so se z oznako »lidlček« iz ljudi norčevali; predvsem v osnovnih šolah so vrstniki z njo žalili otroke, če so nosili oblačila iz Lidla namesto kvaziprestižnih znamk. Danes pa se je zgodba obrnila. Trgovec Lidl je namreč že pred leti ustvaril drzne športne copate, ki so nekaj časa veljale za najbolj iskani izdelek na različnih spletnih kanalih.
Obutev, ki jo je bilo mogoče v trgovini kupiti za 17,12 evra, je leta 2021 obnorela slovenske kupce. Ker so v večini trgovin superge hitro razprodali, so jih številni še leto dni po tem prodajali na spletu, kjer pa so dosegale vrtoglave cene – tudi po 500 evrov za par. Na letošnjem tednu mode so povsem novo linijo, v katero so seveda vključili tudi omenjene športne copate, predstavil na Ljubljanskem tednu mode.
Lidl Slovenija je kolekcijo in kampanjo #VseImam, ki poudarja, da so njihova oblačila namenjena prav vsakomur, predstavil še na ekskluzivnem pop-up dogodku v središču Ljubljane. Dogodek je združil modo, trende, glasbo in ustvarjalnost ter obiskovalcem ponudil priložnost, da doživijo modno kolekcijo na poseben način – in njen del odnesejo tudi domov. Dogodek je popestril akustični nastop priljubljene glasbene skupine Batista Cadillac, ki je za kampanjo ustvarila pesem Vse imam. Besedilo in glasba izražata glavno sporočilo kampanje: sprejemanje in svobodno izražanje, tudi na področju mode.
Tam so se ves dan prepletali moda, glasba in trendi. Obiskovalci so lahko oblačila iz kolekcije #VseImam prejeli v zameno za objavo na družbenih omrežjih, preizkusili Lidlovo svežo tržnico, kozmetične izdelke znamke Cien ter se fotografirali v dinamični fotoaktivaciji, s čimer so dodali svoj košček v mozaik kampanje.
»S kolekcijo #VseImam želimo ljudem sporočiti, da si vsak zasluži začutiti svoje mesto – ne glede na slog. Moda naj bo prostor, kjer se počutimo dobro. Lidl pa spodbuja ljudi, da prepoznavajo resnično vrednost v življenju: varnost, zanesljivost in uresničevanje sanj,« je povedala Tina Narobe iz Lidla Slovenija. Tea Inkret pa je dodala: »S kampanjo in kolekcijo #VseImam želimo ljudi spodbuditi, da odvržejo predsodke in v modi ne vidijo statusa, temveč platno za izražanje.«
Kolekcija #VseImam združuje trende, športni slog in sproščen videz džinsa. Barvita oblačila v unikatnih kombinacijah pa ponujajo široko paleto kosov – od vsakdanjih do funkcionalnih in zabavnih oblačil za moške in ženske, obogatena pa je tudi z obutvijo.