V raziskavi, v okviru katere so izvedli 30.697 anket v 22 evropskih državah, ugotavljajo, da je med slovenskimi spletnimi kupci več kot polovica takšnih, ki vsaj enkrat na mesec prejmejo paket. Ti tako imenovani redni e-kupci ustvarijo kar 89 odstotkov vseh spletnih nakupov v državi.

Najpogostejši način dostave ostaja dostava na dom, ki jo izbere 78 odstotkov rednih kupcev. Kljub temu skoraj polovica uporabnikov izbere več različnih prevzemnih možnosti, kar kaže na trend rasti priljubljenosti paketomatov in prevzemnih točk.

Letos so pri DPD posebno pozornost namenili generaciji Z, ki po njihovih ugotovitvah pomembno sooblikuje spletno nakupovalno okolje. Mlajši kupci pogosto črpajo ideje za nakupovanje na družbenih omrežjih. Glavni vir navdiha ostaja instagram, vse bolj pomemben postaja tudi pinterest, medtem ko facebook še vedno učinkovito vpliva na dejanske nakupe. Tiktok postaja čedalje pomembnejši kanal za najmlajše spletne uporabnike.

Rezultati raziskave obenem razkrivajo, da čeprav ima 93 odstotkov pripadnikov generacije Z redni dohodek, le tretjina mlajših e-kupcev živi popolnoma finančno neodvisno. Tretjina jih prejema finančno podporo staršev, štirje od 10 pa še vedno živijo s starši.

Priporočamo