Številne znamke so grebejo za čednim 26-letnim italijanskim glasbenikom in frontmanom skupine Maneskin Damianom Davidejem, ki svojo solo kariero nadaljuje v Ameriki. Najprej se je pojavil na januarski naslovnici italijanskega Voguea, nato pa so ga znamke, kot so Diesel, Maserati in Bvlgari, vzele za svoj obraz.
Damiano se je tako pojavil v oglasni kampanji proizvajalca luksuznih avtomobilov Maserati, kjer vozi električne modele GranCabrio Folgore, GranTurismo Folgore in Grecale Folgore. Reklama, ki so jo ustvarili ob praznovanju 110. obletnice Maseratija, poudarja italijanski šarm, ki ga pooseblja David, in napoveduje vstop znamke v dobo električne mobilnosti.
In da ima karizmatični Italijan »tisto nekaj«, dokazuje tudi njegovo sodelovanje z luksuzno hišo Bvlgari. Pred kratkim je namreč postal ambasador znamke z dragim nakitom. »Nakit je veličasten in spolno nevtralen dodatek, ki sem ga vedno rad nosil,« je povedal Damiano, za katerega so pri modni znamki povedali, da občudujejo njegov stil in magnetno privlačnost.