Ko pomislimo na kitajske avtomobilske znamke, se nam pred oči večinoma narišejo številne, katerih imen niti ne poznamo dobro, takšne, ki so stare nekaj let, morda največ nekaj desetletij. A med njimi je tudi izjema. MG. Gre namreč za znamko, ki je stara že 101 leto, je pa res, da s Kitajsko kakšne bistvene povezave ni imela vse do pred dvema desetletjema, ko je to legendarno britansko znamko pod okrilje vzel daljnovzhodni gigant SAIC Motor ter si tako zagotovil prestižno ime, dobro poznano na evropskem trgu, kar mu je zagotovo olajšalo pot do novih znamk precej nezaupljivih kupcev na stari celini.
Seveda pa vse omenjeno ne pomaga prav nič, če tem kupcem hkrati ne zagotavljaš izdelkov, ki bodo kupce tudi prepričali, da gre za slovesu znamke primerne avtomobile. In če se je MG morda na začetku še malce lovil ter se je s kar nekaj podrobnostmi poznalo, da gre zdaj za povsem kitajsko znamko, ki, z izjemo imena, s starim MG nima več nikakršne povezave, saj tudi avtomobile v celoti izdelujejo na Kitajskem, je zdaj vsak nov štirikolesnik, ki ga predstavijo, velik korak naprej. V smeri »evropskosti«. Tako je tudi z novo generacijo njihovega ključnega in najbolje prodajanega modela ZS, po definiciji manjšega športnega terenca (uradno SUV razreda B), ki pa s svojimi merami močno striže v razred višje, saj v dolžino meri kar 4,41 metra. Mimogrede, če umaknete vejico, dobite tudi prostornino njegovega prtljažnika, izraženo v litrih, kar je za omenjeni razred zelo spodobna zmogljivost, še bolj pa se vse skupaj pozna na zadnji klopi, na kateri je prostora zares v izobilju, četudi ste nadpovprečno visoki.
Ko se presedemo naprej, ugotovimo, da voznika pričakajo kakovostni materiali in urejeno delovno okolje z dvema velikima zaslonoma ter vseeno kar lepim številom fizičnih gumbov. V naslednjem trenutku pa sledi manjše razočaranje, ko spoznamo, da z gumbi ne moremo upravljati klimatske naprave in prezračevanja ter je to treba iskati v menijih. Prav tako boste tisti, ki ste navajeni konkretnejše povezave s svojim telefonom (Apple CarPlay, Android auto), to lahko vzpostavili le žično, enako velja za izostanek brezžičnega polnjenja telefona. Pri nastavitvi položaja za volanom pa nas je zmotilo, da ta ne omogoča prilagajanja po globini, temveč zgolj po višini. A vse to je že po nekaj kilometrih vožnje bolj kot ne pozabljeno, saj gre vendarle za malenkosti.
Med vožnjo je novi MG ZS medtem precej udoben avtomobil, ki pa kljub precejšnji sistemski moči bencinskega in električnega motorja (da, gre za klasičnega hibrida) ni največji ljubitelj dinamične in hitre vožnje. Sicer je pri pospeševanjih zelo odločen, a zna biti malce glasen, ko ga priganjate, pa tudi njegova poraba kar precej poskoči. Če ga vozite umirjeno, je zgodba povsem drugačna, zato bo zadovoljil večino uporabnikov, saj po takšnem avtomobilu večinoma posežejo bolj umirjeni vozniki. Takšni pa bodo z njim zelo zadovoljni, sploh zato, ker je MG ZS zadržal tudi precej ugodno ceno. Pri čemer naj vas navedena ne zavede, saj je lahko ob skromnejši opremi še nekaj tisočakov ugodnejši.