Statistika pravi, da celo deset let stari električni avtomobili redko izgubijo več kot deset ali 20 odstotkov zmogljivosti baterije. Večja težava je to, da so proizvajalci še pred nekaj leti vgrajevali majhne baterije, uporabne le za kratke vožnje, tudi ko je bil avto nov. Pri avtomobilih novejših letnikov so prav zmogljivosti baterij občutno večje, kar povečuje njihovo uporabnost. Najbolj smiselno pred nakupom pa je, da stanje baterije pri rabljenem vozilu preverite s testno vožnjo od polnega do skoraj praznega in potem z merjenjem, koliko energije gre v baterijo. Alternativa je merjenje pri mehaniku s tako imenovanim testerjem OBD, s katerim se da na avtu videti vsako celico posebej. Oslabele celice ali modul z več celicami je mogoče tudi zamenjati, kar je precej ceneje kot menjava celotne baterije in je seveda tudi ena od rešitev, ko celice avtomobilu, ki je sicer v dobrem stanju, ne zagotavljajo več zadovoljivega dosega. Žal pa večina pooblaščenih vzdrževalcev baterije sploh ne odpira. Ponujajo le menjavo celotne baterije z vso elektroniko in ohišjem, kar se zdi nesmiseln, neekološki in neekonomičen pristop.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo