Da smo Slovenci nori na avtomobile, ni nič novega, posebno ljubezen pa gojimo tudi do starodobnih vozil, kar se pokaže na vsakem srečanju ali dogodku te kategorije. Zadnji tak je bil pred dnevi v Ormožu, kjer je potekal že četrti izbor naj starodobnika Slovenije, na katerem se je zbralo 70 vozil, poleg iz Slovenije tudi nekateri iz Hrvaške, BiH, Srbije, Madžarske in Avstrije, ter še nekajkrat toliko obiskovalcev.
Vozil bi lahko bilo še bistveno več, a so organizatorji vse skupaj primorani omejiti. »Najprej je v nasprotju z večino drugih srečanj potrebna predhodna posebna prijava, nato pa posebna komisija izbere sodelujoče, ki dobijo posebna povabila. V nasprotnem primeru bi prišlo do zmešnjave, ki ne bi vodila nikamor,« nam je pojasnil Franci Škrjanec, predsednik Slovenske veteranske avto-moto zveze (SVAMZ), ki je dogodek tudi organizirala, in sicer že četrtič v Ormožu, kjer imajo močno podporo občine, vse skupaj pa poteka tudi ob občinskem prazniku. »Upam, da bo tako tudi naprej, ko želimo vse skupaj dvigniti še na višjo raven, pri čemer pa števila udeležencev ne bomo višali, ker to tudi ne bi bilo izvedljivo. Pri tem dogodku je namreč pomembnejša kakovost kot kvantiteta,« je dodal Škrjanec.
Izbor naj starodobnika Slovenije je potekal v kar 20 različnih kategorijah, ki jih oblikujejo po različnih letnikih vozil, obliki (športno, kabriolet …), namembnosti (policijsko, vojaško, gasilsko, traktorji …) in tako naprej, pri čemer zmagovalce prav tako izbere posebna komisija. Drugače je le v nemara celo najbolj izpostavljeni kategoriji, tako imenovani best of show, v kateri zmagovalca med vsemi udeleženci izberejo obiskovalci. Ti so letos največ glasov namenili legendarnemu volkswagnu combiju T1 v posebni različici samba bus, ki so jo naredili v Braziliji.