Numerologija je ena najstarejših znanosti, ki se ukvarja s preučevanjem številk in njihovega vpliva na prihodnost. Prav od odziva kupcev v prihodnosti pa je odvisno, ali bo avto po predstavitvi vozil po srečni ali nesrečni poti. Zato ne preseneča, da so numerologi del »vrhovnega štaba« v skoraj vsakem avtomobilskem podjetju. Audi pri tem ni (bil) izjema. Še več, njihovi avtomobili so bili dolgo časa samo oštevilčeni in brez posebnih poimenovanj. Da so z označevanjem zadeli v polno, so pričale prodajne številke.







Audi 80 velja za avto, ki je postavil sedanje stebre znamke iz Ingolstadta. V 24 letih so predstavili štiri generacije, sprva je bil naprodaj kot limuzina in karavan, pozneje tudi kot kupe in kabriolet. Foto: Reuters
Audi 80: Poskrbel, da je znamka pridobila imidž
Audi 80 (1972–1996) je bil moderen, a ne trendovski avto, ki je nagovarjal družine in navduševal z majhno porabo goriva. Njegova predstavitev se je časovno ujemala s poletnimi olimpijskimi igrami v Münchnu. Prodali so jih več kot štiri milijone.
Priporočamo
Renault scenic: Kot grška pijača z dodano vodo
Vizualno onesnaženje ceste: Kako oglasni panoji ogrožajo voznike?
ZDRAVNIK OB 18H
Kronično obolenje ledvic, ki lahko traja leta
ASTRONOMIJA
Okoli najbolj skrivnostnega planeta našega osončja našli 128 novih lun
IZZIV
Preizkus vašega vida: ali najdete podtaknjeno številko v 15 sekundah?
trendi
Moda, ki jo navdihuje moški: Ženske obožujejo suknjiče in kravate
Prijava
Še nimate računa? Ustvarite račun
×