Ko pogledamo ali na delu vidimo nekatere, recimo jim, ne več najmlajše zvezdnike na različnih področjih, od športa do popularne kulture, večkrat pomislimo, kako je mogoče, da se zdi, kot da se sploh ne starajo. Kot da so odkrili čarobni napoj in ostajajo večno mladi. Zvezdnica resničnostnih šovov Khloe Kardashian je danes nedvomno videti mlajša kot pred desetimi leti, zvezdnik LA Lakers in soigralec Luke Dončića LeBron James prav tako še vedno igra kot v za košarkarja najboljših letih …
Ne, ne bomo špekulirali. Javna skrivnost tistih, za katere pravimo, da so večno mladi, je namreč tudi, da znajo živeti v sedanjosti, v njej pa je ibiza lep dokaz, da so se nekatere znamke avtomobilom tega tipa prehitro odpovedale. Naj bodo višji križanci še tako priljubljeni ali pač »sforsirani« od proizvajalcev, dejstvo je, da se nižji avtomobili, kar se voznih lastnosti tiče, še vedno obnašajo bistveno bolje, so bolj agilni, voznik je bližje cesti in jo bolje »bere«. Seveda pa gre povsem razumeti, da marsikomu vse omenjeno sploh ni pomembno in mu je važno le, da se v avto čim lažje usede in iz njega izstopi. Naj bo tako ali drugače, ibiza kljub temu, da gre zaradi kompaktnih mer (dolžina 4,06 metra) bolj kot ne za mestno vozilo, omogoča veliko voznih užitkov tudi na običajnih cestah, o čemer smo se prepričali ravno na zavitih in razgibanih cestah otoka, po katerem je dobila ime. Pri čemer niti nismo vozili najmočnejše različice z 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem s 150 konji (110 kilovati) moči, ampak drugo najmočnejšo, ibizo z litrskim turbobencinskim motorjem s 115 konji (85 kW). Ti so sodelovali z brezhibnim samodejnim menjalnikom DSG, ki naredi vožnjo še bolj udobno in priročno, sicer pa je pri tej motorni različici mogoče izbrati tudi 6-stopenjski ročni menjalnik. Že omenjeni močnejši motor medtem vedno in povsod sodeluje s samodejnim menjalnikom, na voljo pa sta še šibkejši različici, ki ju predstavljata litrski turbobencinski motor s 95 KM (70 kW) in običajni litrski bencinar z 80 KM (59 kW); oba v vsakem primeru sodelujeta s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Na motornem področju ibiza torej ne prinaša nič pretirano novega (to se bo spremenilo čez dve leti, ko bo dobila blagohibridne različice), so jo pa zato pomladili pri zunanji in notranji podobi. Kako je tudi ne bi, če pa želi ostati večno mlada. Tako so ji namenili novo paleto platišč, živahne barve zunanjosti (rdeča, rumena …), šesterokotno mrežo hladilnika, ožje žaromete, bolj dinamičen videz odbijačev … V notranjosti so materiali kakovostnejši in mehkejši, nov je volanski obroč, različica FR pa serijsko vključuje še školjkasta sedeža za več udobja in dinamične opore. Nov je zvočni sistem, ibiza pa je tudi povsem povezana z digitalnim svetom in omogoča brezžično aktivacijo sistemov android auto in carplay ter ponuja vrsto varnostnih in udobnostnih pripomočkov. Kot tudi presenetljivo veliko prostora v potniški kabini in zelo soliden, 355-litrski prtljažnik.
Prenovljena ibiza bo k nam zapeljala že prvi mesec novega leta, ko bodo znane tudi cene, bi pa te morale biti zelo podobne aktualnim.