Tudi Zdravku Poljaševiću so avtomobili že dolgo blizu, nekoč ljubiteljsko, danes pa poslovno, saj je direktor podjetja Kreativni najemi, ki vam v skladu z željami avto uvozi, premorejo pa tudi vozni park z luksuznimi in športnimi avtomobili, ki jih je mogoče najeti. Med njimi so tudi aston martini, bentleyji, ferrariji in lamborghiniji.
Vam je psihologija blizu? Sprašujem namenoma: da stranki najdete avto, ki ji bo pisan na kožo, se morate z njo temeljito pogovoriti, ji pogledati v dušo.
Nam je blizu, pomembna pa je predvsem pri neodločeni stranki. A k nam praviloma pridejo stranke z že izdelano vizijo o tem, kaj želijo imeti. Za neodločene stranke je pomembno, da vedo vsaj, kaj jim ni všeč.
Pri nakupu čustva prepogosto prevladajo nad razumom, ljudje pa za avto odštejejo precej več, kot so nameravali.
Naša statistika to postavi na laž. Stranke namreč dobro vedo, koliko so pripravljene odšteti za avto, glavnina našega dela pa je iskanje zadovoljivega kompromisa med ceno in željami stranke. Če je ta prezahtevna, se lahko cena hitro povzpne nad zgornjo mejo, zato se mora kakšnemu želenemu kriteriju tudi odpovedati. Ko manj pomembne kriterije izločimo, lahko avto, ki si ga stranka želi, najdemo prej in ugodneje.