Zadnja poslovalnica, v mestu jih je bilo namreč kar nekaj, ki je stala nedaleč od Eifflovega stolpa, je zaprla vrata 12. januarja. Resda bo še vedno opravljala svojo vlogo, a digitalno – prek spletne strani, aplikacije in družbenih medijev. Kot je poročal Le Monde, je zaprtje poslovalnice sprožilo vprašanje uporabnosti takih prostorov. Pariz namreč na leto obišče 37 milijonov ljudi, celotno regijo pa 50 milijonov. Vendarle pa drugi turistični velikani, kot sta Madrid in London, ohranjajo prostore, kjer pomagajo odgovoriti na številna vprašanja turistov.

Pariz je nekoč imel kar pet takih centrov, ki jih je obiskovalo na stotisoče ljudi. Vendar se je z leti obisk začel zmanjševati, po drugi strani pa so naraščali stroški. Vseeno pa turistov ne bodo pustili na cedilu. Več pozornosti bodo namenili digitalnemu področju svojega delovanja, do leta 2026 pa naj bi vzpostavili kar 50 infotočk na kioskih, poštah in hotelih po mestu. Prav tako bo vzpostavljen klicni center, kjer bodo vsi zainteresirani lahko dobili odgovore na vprašanja po telefonu, SMS-sporočilu ali elektronski pošti. 

Priporočamo