Meta že več let sodeluje s francosko-italijansko družbo EssilorLuxottica. Leta 2021 je lastnik Facebooka, Instagrama in WhatsAppa predstavil svoja prva pametna očala za blagovno znamko Ray-Ban, ki uporabnikom omogočajo fotografiranje in snemanje videoposnetkov, poslušanje glasbe in sprejemanje klicev. Podjetji sta skupaj razvili tudi okvir za očala s kamero in zvočniki.
V sredo pa so med drugim predstavili očala Ray-Ban Display, ki imajo vgrajen zaslon. Prek slednjega lahko uporabniki med drugim berejo sporočila in gledajo slike. Očala imajo obenem vgrajene senzorje, ki nosilcu omogoča upravljanje z očali s pomočjo rahlih gibov prstov.
Izvršni direktor podjetja Meta Mark Zuckerberg je napovedal, da bodo pametna očala z umetno inteligenco postala naslednja pomembna računalniška platforma, ki bo sčasoma nadomestila pametne telefone.
Vendar Metin oddelek za virtualno in razširjeno resničnost Reality Labs stalno beleži izgube. V drugem četrtletju letošnjega leta je vknjižil 3,8 milijarde evrov izgube, medtem ko so prihodki znašali 313 milijonov evrov. Meta sicer te izgube zlahka pokrije z dobički Facebooka, ki so lani zanšali okoli 60 milijard evrov
Po podatkih analitske družbe Grand View Research je bil globalni trg pametnih očal lani ocenjen na skoraj dve milijardi evrov, do konca desetletja pa naj bi dosegel 7 milijarde evrov letno.
Podjetje Meta je julija letos postalo tudi tridostotni lastnik družbe EssilorLuxottica, ki jo sicer obvladuje italijanska družina Del Vecchio in je dominanto podjetje na področju očal in leč za očala. V lasti imajo večino znanih znam očal.