Svetovni mediji so te dni pisali o zanimivem trendu: v Milanu so namreč prejšnji teden na modni brvi pokazali džins hlače, ki se telesa oprijemajo tako nizko, da je zadaj vsemu svetu na ogled zgornji del zadnjice. Kroj je namenjen tako moškim kot ženskam.
»Na Dieslovi modni reviji so se v zaključnem delu po pisti sprehodili trije manekeni. Dva moška in ena ženska. Oblečeni so bili v kavbojke, spuščenih tako nizko, da je iz njih pogledala razpoka. Ni šlo za popolno razgalitev, temveč bolj za drobec, nekakšno osmino luninega krajca. Kdor je pogledal s sprednje strani, ni opazil nič neobičajnega, vendar so obiskovalci ob pogledu na njihove hrbte videli, kaj v resnici odkrivajo te kavbojke,« je med drugim o dogodku te dni poročal novinar New York Timesa Jacob Gallagher, ki je bil prisoten.
Če je bil Dieselov namen vzbuditi pozornost, mu je uspelo, so še poročali novinarji. Ob tem pa zastavili vprašanje, ali je bilo takšno oblačilo namenjeno zgolj šokantni predstavitev na modni brvi ali pa ga bodo zares prodajali.
Dieselov kreativni direktor Glenn Martens je v pogovorih v zakulisju menda povedal, da je v tej niši videl prostor za vrnitev trenda, ki je bil v preteklosti že prisoten. Pri Dieselu medtem zagotavljajo, da bodo kavbojke dejansko ponudili v trgovinah.
Kljub temu, da je na modnih brveh postalo povsem običajno razkrivati prsni koš z bradavičkami, tako ženskimi kot moškimi, je malce bolj razkrita zadnjica mnoge obiskovalce modne revije vendarle presenetila.