Donatella Versace funkcijo kreativne direktorice zapušča 1. aprila, s tem dnem pa bo postala glavna ambasadorka blagovne znamke Versace. Z aprilom se bo tako končal nadzor družine Versace nad kreativnimi smernicami modne hiše z njihovim imenom. Za blagovno znamko je sicer značilen vpadljiv, razgaljen videz oblačil za bogate, ki potujejo po svetu, da bi se udeležili družabnih dogodkov za elito.
"Nadaljevati zapuščino mojega brata Giannija je bila največja čast v mojem življenju. Bil je pravi genij, a upam, da imam nekaj njegovega duha in vztrajnosti," je novico pospremila Versace in napovedala, da bo ostala "najbolj strastna zagovornica Versaceja".
Vitale medtem od leta 2023 vodi modno oblikovanje pri Miu Miu, Pradini blagovni znamki, namenjeni mlajšim. V tem času je pomagal okrepiti dobiček podjetja v za luksuzno modo zahtevnem okolju.
Versace se ponaša z "edinstveno dediščino, ki se gradi že desetletja in je oblikovala zgodovino mode", je ob tokratni priložnosti poudaril Vitale.
Versace je leta 1978 soustanovil Gianni Versace, od leta 2018 pa je v lasti modne skupine Capri Holdings. Ta je tudi lastnica modnih podjetij Jimmy Choo in Michael Kors. Po poročanju tujih medijev pa Capri blagovno znamko Versace prodaja za 1,5 milijarde evrov.