Mama in hči sta v oglaševalski kampanji znamke Intimissimi nastopili v oglasnem videu, v katerem sta sedeli na kavču v čipkastem spodnjem perilu in dolgih majicah, kasneje pa sta sodelovali tudi pri skupnem fotografiranju. Nekateri so bili nad videom in fotografijami navdušeni, drugi pa ogorčeni, češ da je nespodobno in čudno, ker gre za mamo in hčerko.
Heidi Klum, ki ima Leni iz pretekle zveze s Flaviem Briatorejem, poleg nje pa še tri otroke z nekdanjim možem Sealom, se ne pusti motiti. »Njej se zdi čisto v redu, da me vidi takšno,« je minuli teden dejala o Leni za revijo People. O sebi pa je povedala: »Ko se sončim na vrtu, ne nosim zgornjega dela kopalk. Sem Evropejka … Moji otroci me poznajo takšno in so verjetno tudi zaradi tega bolj sproščeni glede svojega telesa.«
Heidi in Leni z znamko Intimissimi sodelujeta od leta 2022. Po njunem prvem skupnem nastopu, na katerem sta v spodnjem perilu plesali in sinhronizirano peli na operno glasbo, je Leni za Page Six povedala, da negativnih komentarjev ne bere, tako da niti ne ve, kaj piše v njih, ter dodala: »Na splošno sem zadovoljna s kampanjo. Preživela sem čudovit dan z mamo, fotografije pa so odlično uspele.«