Priljubljena splitska pevka Jelena Rozga se je v zgodovino beograjske glasbene scene zapisala kot prva, ki je v zadnjih 25 letih razprodala kar sedem koncertov zapored v centru Sava. S tem je presegla dosedanji rekord, ki ga je s šestimi razprodanimi koncerti postavila Marija Šerifović. A oboževalke na njenih koncertih bolj kot rekord zanimajo »mokre obleke«, ki jih nosi.

Pevka Jelena Rozga je svojim sledilkam razkrila, od kod ji ideja za »mokre obleke«

Foto: instagram Jelene Rozga

Gre za obleke latvijske znamke Keta Gutmane v rdeči, zeleni in vijoličasti barvi, ki Splitčanki pristajajo kot ulite. Po velikem zanimanju in povpraševanju je razkrila, kako jih je izbrala in kje je črpala navdih zanje. »Zaupala vam bom zgodbo o teh čudovitih kosih oblačil, o katerih me toliko ljudi sprašuje. Oseba, ki se ji moram najbolj zahvaliti, je Kylie Minogue. Podoben model sem videla na njej. Iskala sem oblikovalko teh oblek in jo tudi našla. Gre za Keto Gutmane,« je Jelena Rozga zapisala v objavi, ki jo je delila na svojem profilu na instagramu.

Pevka Jelena Rozga je svojim sledilkam razkrila, od kod ji ideja za »mokre obleke«

 Foto: instagram Jelene Rozga

In kaj dela obleko tako posebno? Že na prvi pogled se zdi, kot da je mokra, ta učinek pa so oblikovalci dosegli z materialom in oprijetim krojem, ki ustvarjata optično iluzijo. Kolekcija je logično poimenovana Wetlook, obleke pa je v velikostih od XS do XL mogoče kupiti v spletni trgovini omenjene blagovne znamke za 350 evrov. 

Priporočamo