V 27 primerih so zaznali kršitve pri izrednih prevozih, ki so močno izpostavljeni nelojalni konkurenci in tudi tako imenovanemu socialnemu dampingu. Slednji so brez ustreznih dovoljenj, nedovoljeno se deljivi tovor prevaža kot izredni prevoz, tuji spremljevalci izrednih prevozov niso ustrezno strokovno usposobljeni, obremenitve iz dovoljenj za izredni prevoz pa niso skladne z voziščno konstrukcijo.
Pri tovornih vozilih oziroma skupinah vozil so nadzorniki ugotovili 81 primerov nepravilno naloženega, pritrjenega in zavarovanega tovora. Pri nadzorih tahografov so odkrili 13 manipulacij, 33 kršitev v zvezi z delovanjem tahografov in številne kršitve v zvezi z delovnim časom, odmori in počitki mobilnih delavcev.
V številnih primerih so vozniki vozil z nepopolno spremljajočo dokumentacijo, v 35 primerih pa so bile ugotovljene tehnične hibe na tovornem vozilu oziroma skupini vozil. Štirje vozniki težkih tovornih vozil so vozili pod vplivom alkohola, pet voznikov je v cestnem prometu vozilo težka tovorna vozila pod vplivom mamil.
Kršitve pri voznikih avtobusov
Kršitve pri avtobusih pa so bile po njihovih navedbah pogosto povezane s preobremenjenostjo voznikov avtobusov. V 13 primerih je bila ugotovljena manipulacija tahografa, v 10 primerih pa so bile ugotovljene pomanjkljivosti pri njegovem delovanju. Ugotovljene so bile tudi številne kršitve v zvezi z delovnim časom, časom vožnje, odmori in počitki. Pri devetih avtobusih so bile zaznane tehnične napake, od katerih so bile nekatere tudi kritične in jih je na izrednem tehničnem pregledu potrdil tehnični preglednik.