Za uro parkiranja v coni 1, ki obsega ožje mestno središče, bomo, če bo predlog sprejet, po novem odšteli 1,70 evra. Zdaj v tej coni velja cena 1,30 evra na uro. Povišala se bo tudi cena parkiranja v rumeni coni, ki zdaj znaša 0,80 evra za uro. Po novem bomo za parkiranje tam plačali en evro na uro. Podobno bo tudi v tretji coni, ki je namenjena dolgotrajnejšemu parkiranju, kjer se bo cena s 50 centov povišala na 70 centov na uro.
Kot je še razvidno iz gradiva, pa bodo cene veliko nižje za letne parkirne dovolilnice. Cena zanje naj bi se v prvi coni z zdajšnjih 100 evrov znižala na 81,90 evra. Enaka bo tudi cena parkiranja v coni 2. V coni 3 bodo stanovalci za parkiranje odšteli 41,89 evra na leto.
Parkirnina po novem na več parkiriščih
Na nekaterih ljubljanskih parkiriščih se bodo spremenili tudi termini, v katerih bosta veljali dnevna in nočna tarifa. Po novem bo dnevna tarifa veljala med šesto in 22. uro, nočna pa v vmesnem času. Do sprememb naj bi prišlo na parkiriščih Bežigrad pri Gospodarskem razstavišču, Mirje ob Lepi poti, na Trgu mladinskih delovnih brigad, na Trgu prekomorskih brigad, na parkirišču Tivoli II, na Žalah, ob Kranjčevi ulici in še na nekaterih parkiriščih po mestu.
Po novem pa bodo vozniki parkirnino morali plačati na parkiriščih Kopališče Vevče, Kopališče Kodeljevo, Pokopališče Dravlje, Zaloška cesta in IC Stegne.
Gre za polnjenje proračuna
V svetniški skupini Pirati so ob napovedi dviga cen opozorili, da naj bi šlo za ukrep, ki bi pripomogel k zmanjšanju avtomobilskega prometa in spodbujanju trajnostne mobilnosti, a da je resnica povsem drugačna. »Gre za še eno obliko polnjenja proračuna pod pretvezo skrbi za okolje. Javni potniški promet v trenutnem stanju ne pomeni realne alternative osebnemu avtomobilu. Avtobusi vozijo redko, pogosto so prenatrpani in prebivalcem Ljubljane ter okoliških krajev ne omogočajo hitrega, zanesljivega in dostopnega prevoza,« so prepričani.
»Mestna oblast z eno roko draži parkirišča, z drugo pa v središču mesta gradi nove garažne hiše in tako spodbuja avtomobilski promet, ki ga domnevno želi omejiti. Brez izboljšanega javnega potniškega prometa dražje parkiranje ne bo zmanjšalo števila avtomobilov v mestu, temveč bo le dodatno finančno obremenilo prebivalce,« so še zapisali Pirati.