Potniki, ki vsakodnevno uporabljajo Slovenske železnice, so se uporabe teh začasnih peronov že navadili. A tisti, ki se z vlakom peljejo občasno, imajo očitno težave. Naša bralka, ki je nedavno želela ujeti vlak proti Kamniku, namreč ni mogla pravočasno najti poti do perona 92, kot se imenuje začasni peron pri Dunajski cesti. Zaradi tega se je na izbrano destinacijo raje odpeljala z avtobusom.
Na Slovenskih železnicah so pojasnili, da potnike do perona 92 in tudi perona 91, kot se imenuje tisti ob parkirišču pri Masarykovi cesti, vodijo smerne table. Na tablah sta napisana tako številka tira oziroma perona kot tudi smer, v katero pelje vlak. »Nov začasni peron (tir 92) je od glavne železniške postaje oddaljen približno deset minut hoje in je dostopen gibalno oviranim osebam ter opremljen z informacijskimi tablami,« so povedali na Slovenskih železnicah. Potniki morajo od glavne železniške postaje pešačiti proti Dunajski cesti, kjer zavijejo na desno v smeri proti Bežigradu. Pot jih nato vodi pod železniškim nadvozom, takoj za njim pa se že začne vzpenjati klančina proti začasnemu peronu.
S perona 92 vožnjo začne oziroma zaključi deset vlakov, in sicer osem, ki vozijo na relaciji med Ljubljano in Kamnikom, ter dva, ki vozita med Ljubljano in Jesenicami. Vlaki, ki pripeljejo ali odpeljejo z začasnega tira 92, so navedeni v nadaljevanju.
Začasni peron pri Vilharjevem podhodu
Da pridejo do začasnega perona 91, se morajo potniki od glavne železniške postaje usmeriti proti stopnišču pri Vilharjevem podhodu, od tam naprej jih smerokazi in na tleh zarisana koridor pripeljejo do začasnega perona ob parkirišču pri Masarykovi cesti. Na tem tiru ustavljajo le nekateri vlaki na relaciji Maribor-Dobrova-Zidani most-Ljubljana, ki so našteti v nadaljevanju.
Trenutna ureditev na glavni ljubljanski železniški postaji bo po podatkih Slovenskih železnic trajala do predvidoma sredine septembra oziroma je odvisna od poteka del v sklopu projekta nadgradnje postaje. »Potnikom je za pomoč z informacijami vedno dostopno naše osebje v prodajnem centru, na brezplačni telefonski številki 080 81 11, po elektronski pošti potnik.info@slo-zeleznice.si ter na postaji oziroma v vlaku,« so še zagotovili na Slovenskih železnicah. Opozorili pa so tudi, da jih v prihodnjih mesecih »čaka še kar precej izzivov, saj se v prihodnje načrtujejo še obsežnejša dela na železniški postaji Ljubljana«.