Za gradnjo tretjega prometnega pasu na delu štajerske avtoceste med Domžalami in Zadobrovo se potegujejo tri konzorciji ponudnikov. Najnižjo ponudbo sta Družbi za avtoceste Republike Slovenije (Dars) oddala partnerja CGP in Pomgrad, ki bi naročena dela opravila za ceno nekaj manj kot 98,6 evrov z davkom na dodano vrednost. Najvišjo ponudbo je oddal konzorcij Gorenjske gradbene družbe in Kolektorja CPG, ki je oddal ponudbo v višini 121,8 milijona evrov. 

Darsu za gradnjo tretjega pasu na približno 15 kilometrov dolgem odseku ni bilo treba pridobiti gradbenega dovoljenja, temveč le okoljevarstveno soglasje ministrstva za okolje, podnebje in energijo. Gradbenega dovoljenja Dars ne potrebuje, ker bo dela na omenjenem odseku opravil kot vzdrževalna dela v javno korist. In sicer bo izbrani izvajalec tretji pas zgradil tako, da bo trenutni odstavni pas preuredil v voznega. Ob tretjem pasu bo izvajalec uredil odstavne niše, ki si bodo sledile na vsakih 750 metrov. Če pri izboru izvajalca Dars ne bo imel težav, bi se gradnja lahko začela v prvi polovici letošnjega leta in končala sredi leta 2027, so pred časom napovedali na Darsu.

Gradbenega dovoljenja Dars ne potrebuje, ker bo dela na omenjenem odseku opravil kot vzdrževalna dela v javno korist.

»Z večanjem kapacitete obstoječe ceste bomo zagotovili večjo pretočnost in prometno varnost na štajerskem kraku ljubljanskih vpadnic,« je lani Dars zapisal na svoji spletni strani. Štajersko vpadnico je družba opisala kot eno najbolj obremenjenih delov slovenskega avtocestnega omrežja. 

Priporočamo