Vse kaže, da po dodatnem usklajevanju z izvajalci del sedanja kolesarnica ostaja v uporabi dlje. In sicer vse do 1. januarja 2026.

Vzporedno še vedno potekajo priprave za ureditev nadomestne kolesarnice s približno tridesetimi stojali.

Upravljalec javne železniške infrastrukture medtem tudi zagotavlja, da se zaveda pomena kolesarnice za potnike in si prizadeva, da bo nadomestna rešitev vzpostavljena čim prej. 

Kolesarnica Železniške postaje Ljubljana je bila v preteklosti večkrat tarča kritik zaradi neurejenih razmer. 

V novi avtobusni postaji tudi več kot 2100 parkirnih mest za kolesa

Dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja za novo ljubljansko avtobusno postajo sicer kaže, da bo poleg 30 peronov, čakalnice, osrednje postajne avle, poslovnih prostorov in parkirne hiše bo postajno poslopje zagotavljalo tudi veliko kolesarnico.

V kolesarnici bo prostora za kar 2170 koles, do nje pa bo mogoče priti bodisi z dvigalom bodisi po tekočih klančinah. Še slabih 100 mest za parkiranje koles pa bo na terenu ob postaji. 

Priporočamo