Medtem ko še vedno poteka rekonstrukcija odseka Linhartove od Matjaževe ulice do krožišča Žale, je občina že začela iskati izvajalca za rekonstrukcijo krožišča in ulic, ki se stekajo vanj. V sklopu tega projekta bo občina obstoječe krožišče pri pokopališču Žale preoblikovala v krožišče s spiralnim potekom oziroma tako imenovano turbo krožišče. Posebnost tovrstnih krožišč je, da morajo vozniki še pred vstopom v krožišče izbrati ustrezen prometni pas, pasovi pa so znotraj krožišča med seboj ločeni.
Kot je razvidno iz dokumentacije družbe Krajinaris, ki jo je občina objavila z javnim naročilom za izbor gradbinca, ima krožišče s spiralnim potekom večjo prepustnost kot običajno dvopasovno krožišče. Preureditev krožišča Žale ter cest, ki se stekajo vanj, je potrebna zaradi zagotovitve dobre pretočnosti prometa po zaključku gradnje potniškega centra. Na predstavitvi načrtov, kako rekonstruirati ceste okoli bodočega potniškega centra, je Boštjan Račič iz družbe Krajinaris oktobra 2023 dejal, da bo za pretočnost prometa poleg preureditve cest okoli potniškega centra nujna tudi ureditev cest v širši okolici. Račič je takrat med drugim izpostavil potrebo po širitvi Linhartove ter Šmartinske med križiščema s Topniško in Kajuhovo, ki pa niso predmet trenutnega postopka izbora gradbinca.