Gradnja bo v prvi fazi potekala zunaj trase Celovške ceste. Zaradi prestavitev in novogradnje komunalnih vodov bo bistveno posegala v kolesarske povezave in prometni režim na obračališču pri Merkurjevi trgovini. Naslednje faze gradnje bodo obsegale dela na trasi Celovške ceste, gradbena dela pa bodo zaključena predvidoma jeseni 2025, so danes sporočili iz direkcije za infrastrukturo.
V času del je izvajalec po njihovih navedbah predvidel omilitvene ukrepe, ki bodo v največji možni meri zmanjšali vpliv hrupa in prašenja na bližnjo okolico gradbišča.
Avtocestni predor Šentvid, ki povezuje gorenjski avtocestni krak s primorsko avtocesto in ljubljansko obvoznico, je bil po nemalo zapletih odprt poleti 2008, a v njegovem sklopu še vedno manjkata izvoz iz predora na Celovško cesto proti središču Ljubljane in dokončna izpeljava uvoza v predor proti razcepu Koseze iz smeri središča mesta.
Na Darsu so pravnomočno gradbeno dovoljenje za dokončanje navezave iz predora na Celovško cesto pridobili marca lani, in to šele v tretjem poskusu. Postopke so podaljševale in zapletale tožbe dedičev enega od lastnikov zemljišč, vanje je poseglo celo ustavno sodišče.
Za dela so na koncu izbrali Gorenjsko gradbeno družbo, ki je z 11,76 milijona evrov z davkom oddala najugodnejšo ponudbo.
Celoten projekt povezanih infrastrukturnih posegov na tem območju predvideva še preureditev semaforiziranega križišča na Celovški cesti pri predoru, razširitev in prenovo dela vpadnice v Ljubljano med križiščem s Prušnikovo ulico pri objektu Galant in križiščem s Kosmačevo ulico pri gostilni Jelen ter rekonstrukcijo semaforiziranih križišč na omenjenih dveh točkah.
Preostalo ureditev cestne infrastrukture na območju bo Dars izvedel v okviru vzdrževalnih del v javno korist, dela bodo potekala sočasno.
Direkcija za infrastrukturo naj bi medtem na širšem območju v naslednjih letih dokončno uredila tudi približno kilometer dolg odsek regionalne ceste v smeri Medvod med gostilno Jelen in koncem poslovne cone Vižmarje.