Ljubljanski župan Zoran Janković je presenetil z novico o spremembah pri gradnji železnice Ljubljana–Kranj. »Dogovorili smo se o poglobitvi železnice na območju Stanežič, tudi s civilno iniciativo Medno. Jaz sem prvi predlog zavračal. Potem smo se z ministrico (Bratušek) in projektanti uskladili, da bo železnica poglobljena v dolžini 1,6 kilometra, in sicer od parkirišča P+R pri Stanežičah do Medvod,« je povedal. Spomnimo, državni prostorski načrt (DPN) je bil v javni obravnavni prejšnje poletje in je bil deležen številnih kritik s strani javnosti.
Odgovor z ministrstva
»Za navedeni projekt podrobnosti in dokončne rešitve še niso dorečene. Ministrica podpira rešitve, ki jih predlagajo strokovnjaki, ter rešitve, ki gredo naproti predlogom javnosti, če so strokovno utemeljene. To je bilo izraženo tudi na delovnem sestanku z Mestno občino Ljubljana na temo predloga državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana–Kranj.«
Ambiciozni načrti
Prav v Stanežičah nastajajo najbolj ambiciozni načrti občine, tja se bo – menda do leta 2030 – med drugim preselila remiza Ljubljanskega potniškega prometa: »Ob cesti bo prostora za 250 avtobusov in v podaljšku bo ob Celovški prostor za tovornjake in delavnice LPP. Tam bo tudi prostor za upravno stavbo, kot zvočni zid pa bo služil hrib, ki ga bodo nasuli,« pravi župan. Na tem območju načrtujejo še gradnjo največjega naselja neprofitnih stanovanj v Sloveniji. »V naselje Stanežiče bo že čez 15 let prišlo toliko prebivalcev, kot jih je v Slovenj Gradcu,« je napovedal. Slovenj Gradec ima sicer skoraj 17 tisoč prebivalcev. Pri tem naj bi to bila prva celovita soseska v Ljubljani od izgradnje naselja v Fužinah, saj je med drugim predvidena tudi izgradnja vrtca, šole in zdravstvenega doma.