Na občinskih straneh na družbenih omrežjih se pojavljajo različne vsebine, od predstavitve investicijskih projektov pa vse do praktičnih nasvetov za spopadanje s poletno vročino v prestolnici. Na instagramu, kjer je MOL navzoč od leta 2014, imajo s slabimi 2000 objavami 20.400 sledilcev.
V kratkih videoposnetkih sledilce nagovarja vplivnež, ki s skeči predstavlja nove projekte v Ljubljani. Pojavljajo se tudi videoposnetki, v katerih ljubljanski župan Zoran Janković predstavlja delo na gradbiščih v prestolnici. V obliki enodnevnih zgodb objavljajo tudi vprašalnike in kvize za sledilce. Kot so pojasnili na MOL, imajo največ všečkov objava z naslovom Decembrska Ljubljana, ki prikazuje razpoloženje v najlepšem mestu, ter predstavitve projektov z županom Zoranom Jankovićem.
Dobrih 12.000 sledilcev več ima MOL na omrežju facebook, kjer so skupno zbrali 27.000 všečkov. Objave na facebooku so povezane z aktualnim dogajanjem v občini. Največ ogledov dosega mesečni klepet v živo z županom Jankovićem, ki poteka po videopovezavi. Gledalci imajo možnost komentiranja in postavljanja vprašanj kar prek facebooka. Pogovori dosegajo tudi nekaj tisoč ogledov.
Tudi milijon ogledov
Občina redno sodeluje z nekaterimi spletnimi vplivneži, ki pripravljajo objave za družbena omrežja. Med njimi je tudi ustvarjalka spletnih vsebin Ana Kompara, ki v sklopu lastnega instagram profila enkrat na mesec pripravlja poglobljene objave s področja kulture in arhitekture in jih deli s profilom MOL. Za sodelovanje z ustvarjalko so namenili 2250 evrov. Večji del vsebin na družbenih omrežjih sicer pripravljajo v občinskem odseku za marketing. Pri izvedbi sodelujejo z nekaterimi zunanjimi izvajalci.
Štirje glavni vplivneži
Največji marketinški projekt v sodelovanju z vplivneži v zadnjem času so na občini izpeljali v sklopu Ljubljanskega festivala športa. Vplivneže so vključili v projekt Šport je lajv – pametna raba zaslona. Sodelovali so z Lucijo Vrankar, Tejo Muhič, Andražem Žontarjem in Jako Polakom. Vplivnica Lucija Vrankar je sledilcem najbolj znana po objavah o delu stevardese pri eni največjih letalskih družb, Teja Muhič pa s sledilci na tiktoku deli svoje zabavne prigode. Štiriindvajsetletni Andraž Žontar je vplivnež, ki ima na tiktoku več kot 150.000 sledilcev. Športnega vplivneža Jako Polaka so številni spoznali v športnih ekstremnih tekmovanjih.
»Vplivneži so se udeležili 2. ljubljanskega festivala športa in pripravljali vsebine za družbena omrežja MOL in svoje kanale z namenom promocije festivala in kampanje za pametno rabo zaslonov ter aktivno druženje in gibanje v živo,« so pojasnili na občini. Za sodelovanje z vplivneži so porabili 5938 evrov.