Na občinskih straneh na družbenih omrežjih se pojavljajo različne vsebine, od predstavitve investicijskih projektov pa vse do praktičnih nasvetov za spopadanje s poletno vročino v prestolnici. Na instagramu, kjer je MOL navzoč od leta 2014, imajo s slabimi 2000 objavami 20.400 sledilcev.

V kratkih videoposnetkih sledilce nagovarja vplivnež, ki s skeči predstavlja nove projekte v Ljubljani. Pojavljajo se tudi videoposnetki, v katerih ljubljanski župan Zoran Janković predstavlja delo na gradbiščih v prestolnici. V obliki enodnevnih zgodb objavljajo tudi vprašalnike in kvize za sledilce. Kot so pojasnili na MOL, imajo največ všečkov objava z naslovom Decembrska Ljubljana, ki prikazuje razpoloženje v najlepšem mestu, ter predstavitve projektov z županom Zoranom Jankovićem.

Občina redno sodeluje z nekaterimi spletnimi vplivneži, ki pripravljajo objave za družbena omrežja. Večji del vsebin na družbenih omrežjih sicer pripravljajo v občinskem odseku za marketing.

Dobrih 12.000 sledilcev več ima MOL na omrežju facebook, kjer so skupno zbrali 27.000 všečkov. Objave na facebooku so povezane z aktualnim dogajanjem v občini. Največ ogledov dosega mesečni klepet v živo z županom Jankovićem, ki poteka po videopovezavi. Gledalci imajo možnost komentiranja in postavljanja vprašanj kar prek facebooka. Pogovori dosegajo tudi nekaj tisoč ogledov.

Tudi milijon ogledov

Več kot milijon ogledov je dosegla objava s košarkarjem Goranom Dragićem. Foto: zajem zaslona

Več kot milijon ogledov je dosegla objava s košarkarjem Goranom Dragićem. Foto: zajem zaslona

Na enem trenutno najbolj priljubljenih omrežij, tiktoku, je občina prisotna od septembra 2022. Takrat so začeli objavljati kratke videoposnetke z nagovorom župana. Danes ima njihov profil 15.400 sledilcev, skupno so dobili 409.000 všečkov. Med najbolj gledanimi je objava o postavljanju praznične smreke na Prešernovem trgu, ki je imela 421.800 ogledov. Več kot milijon ogledov pa je dosegla objava s košarkarjem Goranom Dragićem. Med posebno priljubljenimi so še objave, povezane z ljubljanskim mestnim prometom.

Občina redno sodeluje z nekaterimi spletnimi vplivneži, ki pripravljajo objave za družbena omrežja. Med njimi je tudi ustvarjalka spletnih vsebin Ana Kompara, ki v sklopu lastnega instagram profila enkrat na mesec pripravlja poglobljene objave s področja kulture in arhitekture in jih deli s profilom MOL. Za sodelovanje z ustvarjalko so namenili 2250 evrov. Večji del vsebin na družbenih omrežjih sicer pripravljajo v občinskem odseku za marketing. Pri izvedbi sodelujejo z nekaterimi zunanjimi izvajalci.

Štirje glavni vplivneži

Največji marketinški projekt v sodelovanju z vplivneži v zadnjem času so na občini izpeljali v sklopu Ljubljanskega festivala športa. Vplivneže so vključili v projekt Šport je lajv – pametna raba zaslona. Sodelovali so z Lucijo Vrankar, Tejo Muhič, Andražem Žontarjem in Jako Polakom. Vplivnica Lucija Vrankar je sledilcem najbolj znana po objavah o delu stevardese pri eni največjih letalskih družb, Teja Muhič pa s sledilci na tiktoku deli svoje zabavne prigode. Štiriindvajsetletni Andraž Žontar je vplivnež, ki ima na tiktoku več kot 150.000 sledilcev. Športnega vplivneža Jako Polaka so številni spoznali v športnih ekstremnih tekmovanjih.

»Vplivneži so se udeležili 2. ljubljanskega festivala športa in pripravljali vsebine za družbena omrežja MOL in svoje kanale z namenom promocije festivala in kampanje za pametno rabo zaslonov ter aktivno druženje in gibanje v živo,« so pojasnili na občini. Za sodelovanje z vplivneži so porabili 5938 evrov. 

Priporočamo