Na javno naročilo za gradnjo drugega odseka Industrijske ceste, ki bo povezal že zgrajeni odsek z Zaloško cesto, se je odzvalo pet ponudnikov, njihove ponudbe pa so bile od 5,8 do 6,4 milijona evrov skupaj z davkom na dodano vrednost. Najnižjo ponudbo je Mestni občini Ljubljana oddala družba Trgograd, ki je gradila tudi prvi del Industrijske ceste. Občina ji je za ta gradbena dela po prvotni pogodbi odštela skoraj 3,4 milijona evrov z davkom po osnovni pogodbi. Zaradi dodatnih in nepredvidenih del je s Trgogradom sklenila še dodatek k pogodbi v vrednosti slabih 419.000 evrov.
Občina v razpisni dokumentaciji pojasnjuje, da je namen nove ceste »vodenje tovornega in osebnega prometa, ki ga povzroča industrijsko območje Zaloga in Polja, po najkrajši poti na avtocestni priključek Sneberje. S tem se prometno razbremeni stanovanjske predele. Poselitveni prostor bo razbremenjen hrupa, onesnaženja z izpušnimi plini, prašnimi delci in prometa težkih vozil.« Pričakujejo tudi, da se bo zaradi tega varnost udeležencev v prometu v naselju povečala.
Krožišče severno od železniškega nadvoza v Zalogu
Trasa manjkajočega cestnega odseka se bo najprej spustila južno od krožišča s Hladilniško potjo, nato pa bo zavila proti vzhodu, prečkala industrijske tire, ki vodijo do zemljišč Perutnine Ptuj in Mesnin dežele Kranjske, ter se pri križišču Poti na Hreše in Zaloške ceste priklopila na slednjo. Iz dokumentacije za javno naročilo je razvidno, da bo občina omenjeno križišče, ki leži severno od železniškega nadvoza čez Zaloško cesto, preuredila v krožišče. Kot kaže, bo gradnja omenjenega krožišča dokaj zahtevna, saj bo izvajalec moral izvesti podporne konstrukcije, s katerimi bo premagoval višinske razlike med višino ceste in okoliškega terena. Vzdolž novega odseka je predvidena tudi gradnja površine za pešce in kolesarje, ki se bo navezala na obstoječe površine. Kolesarji in pešci si bodo delili štiri metre širok pas, ki bo od cestišča ločen z zelenico, ki bo široka 3,5 metra.
Na območju trase manjkajočega odseka Industrijske ceste določeni stanovanjski objekti še niso priključeni na javno kanalizacijo, zato bo moral na teh območjih izbrani
izvajalec urediti tudi kanalizacijo
za odpadno in padavinsko vodo, na več mestih bo moral prestaviti vodovod, zgraditi javno razsvetljavo in urediti še nekatero drugo komunalno infrastrukturo, kaže razpisna dokumentacija.
Pridobili evropska sredstva
Zahodno od Industrijske ceste so že zdaj industrijski oziroma gospodarski objekti, saj gre za gospodarsko cono. Občina jo namerava povečati in ustrezno komunalno opremiti. Za ureditev tako imenovane Ekonomsko-poslovne cone Zalog in gradnjo Industrijske ceste je ljubljanska občina pridobila evropska sredstva sklada za regionalni razvoj. Za projekt, ki je brez davka na dodano vrednost skupaj vreden okoli pet milijonov evrov, naj bi evropski sklad zagotovil 3,4 milijona evrov. Gradnjo gospodarske javne infrastrukture v ekonomsko-poslovni coni je občina lani prav tako zaupala Trgogradu. Vrednost pogodbe je bila slabih 965.000 evrov z davkom na dodano vrednost.