»Na Občini Brezovica se pripravljamo na ureditev novih poslovnih prostorov občinske uprave. Že dolgo smo nastanjeni v najetih in vse bolj pretesnih prostorih krajevne skupnosti ter gasilskega društva. Nikoli nismo postavljali v ospredje svojih delovnih pogojev, saj smo se zavedali, da so prioritete drugje – zagotovitev prostorov za vzgojo in izobraževanje, skrb za okolje. Pri naših predvidevanjih in pričakovanjih pa je bila ves čas v ozadju tudi želja po lastnih in primernih prostorih,« je sporočil župan Občine Brezovica Metod Ropret. Pri tem je pojasnil, da bo sedež občine v nekdanjem trgovskem objektu, kjer je bila trgovina Mercator. Objekt je občina odkupila, potem ko se je trgovina preselila v brezoviški trgovski center.

»V zgornjih prostorih objekta smo že pred več kot desetletjem uredili knjižnico in sejno dvorano. Neko obdobje je v nadstropju deloval tudi notariat,« je še dodal župan. Pri tem je opozoril, da ima trenutno občina različne storitve razpršene na različnih lokacijah. Tako je sedež občine na Tržaški cesti, občinski svet pa že sedaj zaseda v Modri sobi v mansardi objekta, ki ga bodo v kratkem dogradili. Pri tem je župan še izpostavil, da občina s 13.000 prebivalci potrebuje ustrezen sedež za upravljanje občine, izbrana lokacija pa je idealna: »Ideja, da občinske upravne prostore preselimo v nekdanjo trgovino Mercator, je ne le stara vrsto let, temveč je tudi v vseh pogledih smiselna in utemeljena.«

Dobili eno ponudbo

V začetku leta so zato objavili javni razpis za izvedbo obsežne rekonstrukcije bodoče občinske stavbe. Na javni razpis je prispela samo ena ponudba, in sicer ponudba družbe Gib gradnje, gradbeništvo in inženiring. Ta je za izvedbo projekta postavila ceno nekaj več kot 2.878.000 evrov, v ta znesek pa je vključen tudi davek na dodano vrednost.

»Na Občini Brezovica se pripravljamo na ureditev novih poslovnih prostorov občinske uprave. Že dolgo smo nastanjeni v najetih in vse bolj pretesnih prostorih krajevne skupnosti ter gasilskega društva. Nikoli nismo postavljali v ospredje svojih delovnih pogojev, saj smo se zavedali, da so prioritete drugje.«

Metod Ropret, župan občine Brezovica

»Na Občini Brezovica se pripravljamo na ureditev novih poslovnih prostorov občinske uprave. Že dolgo smo nastanjeni v najetih in vse bolj pretesnih prostorih krajevne skupnosti ter gasilskega društva. Nikoli nismo postavljali v ospredje svojih delovnih pogojev, saj smo se zavedali, da so prioritete drugje.«

Metod Ropret, župan občine Brezovica

»Na osnovi sprejetih dokumentov smo objavili razpis in nanj dobili le eno, a v celoti sprejemljivo ponudbo. Tako bomo objekt prenovili in dogradili skladno s projektom,« je dejal župan. V razpisni dokumentaciji je sicer predvideno, da bi dela začeli že naslednji mesec, če uspejo pridobiti ustrezna dovoljenja.

Obsežna rekonstrukcija

Projektno dokumentacijo je novembra lani pripravil ljubljanski biro Arhia. Iz razpisne dokumentacije je razvidno, da je bil obstoječi objekt zgrajen leta 1991. Z dograditvijo se mu bo površina povečala približno za četrtino. Trenutna neto tlorisna površina obsega 892 kvadratnih metrov, po prenovi pa bo zajemala nekaj več kot 1224 kvadratnih metrov. Knjižnica in sejna soba bosta tudi po prenovi ostali v mansardi. V pritličju bo 15 pisarn, v vsaki bo prostor za eno ali dve osebi, tam bodo tudi čajna kuhinja in drugi podporni prostori.

»Celotno pritličje sedanje stavbe se s tem postopkom spreminja v javnoupravno stavbo občinske uprave Občine Brezovica. Namenjena bo pisarnam za upravne delavce s pomožnimi in sanitarnimi prostori, delu s strankami, sejni sobi in arhivu,« lahko preberemo v vodilnem načrtu. Poleg rekonstrukcije in obnove objekta je predvidena še ureditev zunanjih površin.

Priporočamo