Ena od prometnic v prestolnici, ki bi potrebovala prenovo in tudi rekonstrukcijo, je Grablovičeva ulica, ki se od Orto bara do Povšetove ulice razteza na približno 1,2 kilometra. Asfalt na cestišču je na več mestih razpokal, ponekod je vzdrževalec občinskih cest v preteklosti že zamenjal asfalt, a so tudi na teh mestih že ponovno videti sledovi dotrajanosti. Tako je recimo na pokrpanih udarnih jamah ali v okolici kanalizacijskih jaškov opaziti, da je asfalt že razpokal in se tudi okrušil.

Dodatni slabosti Grablovičeve ulice sta tudi pomanjkanje kolesarskih površin in pločniki, ki na več prehodih za pešce niso znižani in zato onemogočajo dostopanje invalidom in staršem z otroškimi vozički.

Problematičen je tudi most čez Ljubljanico na Grablovičevi ulici. Tudi na njem je cestišče videlo boljše dneve, poleg tega sta oba pločnika tako ozka, da po njiju ne moreta dve osebi hkrati. Na ozkem mostu prav tako ni kolesarskih površin.

Občina je del Grablovičeve ulice uredila leta 2018, in sicer gre za odsek od Bolgarske do Potrčeve ulice. Takrat so gradbeni delavci zarisali nove parkirne prostore ob železnici, uredili pločnike in kolesarsko stezo, kar je občinski proračun stalo 863.000 evrov z davkom na dodano vrednost. Ravno na novo urejene površine za kolesarje so vzbudile kritike Ljubljanske kolesarske mreže. Med drugim so kot neprimerno ocenili ureditev kolesarskega pasu proti Orto baru, medtem ko prometna signalizacija kolesarje v obratni smeri vodi po pločniku. Pojasnili so, da takšna nedosledna ureditev lahko zmede voznike avtomobilov, ki posledično ne morejo predvideti, kje pričakovati kolesarje. Kritike na račun prenovljenega dela so se pojavile tudi na portalu za pobude meščanov.

V veljavnem občinskem proračunu ni videti, da se občina v letošnjem ali prihodnjem letu namerava lotiti prenove Grablovičeve ulice. Po drugi strani na občini že nekaj časa obljubljajo zamenjavo mosta na Grablovičevi in rekonstrukcijo križišča Zaloške in Grablovičeve ulice. Proračun obljublja, da bo novi most zagotavljal dovolj prostora za motorna vozila, kolesarje in pešce. Vrednost tega projekta je ocenjena na slaba 2,9 milijona evrov.

Toda razporeditev sredstev za novi most v letošnjem proračunu kaže, da je gradnja predvidena šele v letu 2024. Pred nekaj leti je občina začetek gradnje mosta načrtovala za leto 2018, končan pa bi bil leto pozneje. A se te napovedi niso uresničile. Zadnjo pobudo za preplastitev dela Grablovičeve ulice med mostom in Povšetovo je občina po portalu za pobude meščanov prejela lani februarja. Občan je opozoril, da voda, ki se nabira v udarnih jamah, pljuska tudi deset metrov naokoli. 

Priporočamo