Potrebe in želje potrošnikov so danes večje kot kadar koli prej. Tudi nakupovanje ni več le hiter in brezoseben obisk trgovine, ampak je postalo celovita izkušnja druženja in preživljanja prostega časa. Tem potrebam že nekaj časa sledi tudi Supernova Ljubljana Rudnik, ki z razširjenim nakupovalnim centrom pušča za sabo tradicionalno pojmovanje trgovskega centra in predstavlja nov koncept nakupovalne izkušnje.
Še več za nakupovalce in gurmane pa tudi filmofile
Supernova na Rudniku, prvi nakupovalni center skupine Supernova v Sloveniji, je leta 2008 obiskovalcem prvič odprla vrata na 30.000 kvadratnih metrih površin, v njej pa se je takrat slovenski javnosti predstavilo približno 50 trgovin. Zdaj širi svoja krila in na 50.000 kvadratnih metrih, kolikor bo nakupovalni center po novem obsegal, bo vsak lahko našel kaj zase. Tako strastni nakupovalci in gurmani kot filmofili in športni navdušenci. S 109 trgovinami, sedmimi najsodobnejšimi kinodvoranami, 19 restavracijami in bari v dveh nadstropjih, dvema zabaviščnima parkoma ter velikim butičnim fitnesom Supernova na Rudniku postaja središče zabave, sprostitve in odličnega počutja. »Z ekipo smo izjemno ponosni na dosežek skupine Supernova. Kljub nepredvidljivim časom, s katerimi se soočamo zadnji dve leti, nam je uspelo ustvariti nekaj resnično posebnega. Gradnjo smo končali v načrtovanih rokih in pridobili nove poslovne partnerje ter razširili sodelovanje z obstoječimi. 95 odstotkov na novo zgrajenih prostorov je že oddanih, do poletja računamo, da bomo to lahko rekli za vse poslovne prostore. S ponosom lahko povem tudi, da je v naših centrih po Sloveniji trenutno zaposlenih več kot 10.000 ljudi, s širitvijo centra pa se bo ta številka še povečala,« je nadstopje nad deloviščem povedala Mojca Prošek, vodja službe za lizing v Supernovi.
Med znamkami, ki bodo svoje izdelke predstavljale v sodobnih novih prostorih, je nekaj takih, ki so slovenskim kupcem že dobro poznane, nekaj pa se jih bo predstavilo prvič. Spodnje nadstropje, predvsem s ponudbo hitro postrežene hrane različnih kontinentov, bo združeval atraktivno opremljen osrednji gostinski prostor s skupnimi sedeži. Med ponudniki bo tudi McDonalds, ki ga v Supernovi Ljubljana Rudnik doslej ni bilo. V prvem nadstropju bodo restavracije postrežnega tipa, vsaka pa bo imela tudi svojo teraso.
Ena večjih atrakcij bo kino multipleks Cineplexx, ki se v prestolnici predstavlja premierno. Posebej velja omeniti še zabaviščne prostore, ki bodo namenjeni vsem željnim aktivnega preživljanja prostega časa: na več kot 2000 kvadratnih metrih se bo razprostiral Fun Jump Park, 600 kvadratnih metrov pa bo namenjenih zabavišču WOOP! IZZIVI, ki se prvič predstavlja v Sloveniji. Poleg tega bodo otrokom na voljo zunanja plezalna stena, zunanje igrišče in različne športne površine.
Hiter in varen dostop
Nakupovalni center z impresivno arhitekturno in oblikovalsko rešitvijo notranjosti obiskovalcem zagotavlja parkirno hišo polodprtega tipa. Pokrito parkirišče, ki se razprostira na prostoru med nakupovalnima centroma Supernova in E.Leclerc, ima kar 1800 parkirnih mest in obiskovalcem omogoča parkiranje v senci oziroma na suhem, z neposrednim pokritim dostopom do nakupovalnega centra pa se obiskovalci izognejo tudi morebitnim vremenskim nevšečnostim. Pri gradnji parkirne hiše so upoštevali najnovejše okoljske in varnostne standarde. K atraktivnemu videzu bosta prispevali tudi domiselna razsvetljava in tako imenovana zelena fasada v obliki vertikalnih vrtov, ki naj bi se polno razrasli v enem letu.