V poslovni coni Brnik so odprli 8400 kvadratnih metrov velik objekt, ki je opremljen z avtomatiziranim sistemom razvrščanja in lahko obdela do 3500 pošiljk na uro. Nov logistični terminal predstavlja enega najpomembnejših razvojnih mejnikov podjetja DHL Express Slovenija.
Kot so pojasnili v podjetju, bo nova pridobitev s sodobno infrastrukturo, pametnimi rešitvami in ogljično nevtralnim delovanjem pomembno prispevala k učinkovitejšemu mednarodnemu povezovanju Slovenije in krepitvi trajnostnih logističnih praks. Enaindvajsetmilijonska naložba predstavlja velik korak v razvoju logistične infrastrukture v naši državi, z njo pa podjetje izboljšuje hitrost in kakovost storitev ter zagotavlja optimalno delovno okolje za približno 170 zaposlenih.
Petintrideseta obletnica delovanja
Generalni direktor podjetja DHL Express Slovenija Matjaž Sirk je ob uradnem odprtju terminala poudaril, da gre za odgovor na hitro rast obsega poslovanja in potrebe po sodobnih tehnoloških rešitvah. Pojasnil je, da je prejšnji logistični center po skoraj dveh desetletjih delovanja dosegel svoje zmogljivostne meje, medtem ko je novi terminal, ki ostaja v neposredni bližini letališča, zasnovan za prihodnost: »Ponuja več prostora, večjo avtomatizacijo in možnost širitve, ko bodo potrebe to zahtevale. Takšna infrastruktura nam omogoča, da še naprej zagotavljamo hitro, zanesljivo in trajnostno dostavo v koraku z razvojem trga in potrebami naših strank.«
V vodstvu podjetja so spomnili, da odprtje novega terminala sovpada s 35-letnico delovanja podjetja v Sloveniji. Poudarili so, da je od prvih začetkov leta 1990, ko so pošiljke potovale z letalom cessna 421 skozi Budimpešto, do vzpostavitve lastnih letalskih povezav z Nürnbergom in Bergamom podjetje postalo zanesljiv partner številnim podjetjem in posameznikom.
Zasledovanje cilja logistike brez emisij
Leta 2007 so na Brniku odprli svoj prvi tipizirani terminal v Evropi, s čimer so postavili temelje za sodobno logistiko v regiji. V naslednjih letih so, kot so pojasnili v DHL Slovenija, sledile naložbe v tehnološko napredne procese in trajnostne pobude, od uvedbe ogljično nevtralne storitve GoGreen leta 2013 do novih rentgenskih naprav za večje pošiljke v letu 2014.
V podjetju se nadejajo, da bo objekt na Brniku prispeval tudi k uresničevanju globalnega cilja skupine DHL – doseči logistiko brez emisij do leta 2050. Dodali so še, da gre hkrati za pomemben korak v okviru strategije 2030, ki povezuje poslovno odličnost s trajnostnim razvojem in družbeno odgovornostjo.