Po 1. januarju stara mobilna aplikacija Urbana zaradi uvedbe nove aplikacije ni več aktivna. Iz Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) so sporočili, da imajo uporabniki na ukinjeni aplikaciji presenetljivo veliko neporabljenih sredstev, ki jih sicer lahko prenesejo na novo aplikacijo. Do 26. januarja je prenos sredstev opravilo 179 uporabnikov, so sporočili iz LPP. Kljub prenosu je na stari aplikaciji Urbana še vedno 186.927,62 evra neporabljenih sredstev. V pogojih uporabe Urbane piše, da sredstva veljajo pet let od zadnje validacije, iz česar sledi, da imajo tudi uporabniki možnost, da sredstva prevzamejo do leta 2029. Na LPP pojasnjujejo, da si uporabniki sredstva lahko prenesejo že tako, da se v novo aplikacijo prijavijo z istim elektronskim naslovom, kot so se v staro. Če pa so staro aplikacijo uporabljali z drugačnim elektronskim naslovom, morajo pisati na elektronski naslov urbana@lpp.si, kjer jim bodo pojasnili postopek prenosa. Uporabniki, ki za prijavo v urbano niso uporabljali elektronske pošte, ampak so se prijavili preko plačilnega sistema VALÚ ali Moneta, morajo na isti naslov sporočiti svojo telefonsko številko.

Nova aplikacija

Novo aplikacijo Urbana je LPP lansiral lanskega julija. Iz LPP so sporočili, da je bilo od takrat narejenih že več kot 100.000 prenosov tako na sistemu Android kot na sistemu iOS. Uporabniki sistema Android so sicer aplikaciji namenili srednje dobro oceno, to je 2,9 zvezdice. V LPP so pojasnili, da so uporabniki v obeh trgovinah podali zgolj 280 mnenj, zato številka ne odraža mnenja več kot 100.000 uporabnikov. »Neposredni odzivi uporabnikov so večinoma zelo pozitivni, kar kaže na to, da je aplikacija dobro zasnovana in uporabnikom prijazna. Seveda pa smo odprti za predloge uporabnikov, ki jih skrbno proučimo. Nekateri predlogi uporabnikov so bili tudi že vključeni v posodobljene verzije aplikacije,« so še pojasnili v LPP. 

Priporočamo