"V zadnjih dveh letih smo dajali prednost nižjim cenam, obsegu prodaje in rasti števila strank," je povedal izvršni direktor Iekine družbe Inter Ikea Jon Abrahamsson Ring.

Podjetje je v zadnjih dveh letih znižalo cene za 10 odstotkov, da bi spodbudilo prodajo v svojih spletnih in fizičnih trgovinah.

Hkrati se že nekaj let zapored zmanjšuje zaupanje potrošnikov, je dejal Abrahamsson Ring. Posledično potrošniki odlašajo z odločitvijo za prenovo svojih domov ali nakup novega pohištva. "In tega ne opažamo le v eni regiji. Opažamo na vseh 63 trgih," je povedal.

Abrahamsson Ring je pozval tudi k "predvidljivi in dosledni" carinski politiki, potem ko so ta teden začele veljati nove carine ameriškega predsednika Donalda Trumpa na uvožen les, pohištvo in kuhinjske omare.

Velik del Ikeinega pohištva, ki se prodaja v ZDA, je uvožen iz Evrope, zaradi česar zanj veljajo 15-odstotne carine, kot sta se Trump in predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen dogovorila s trgovinskim sporazumom, sklenjenim julija. Podjetje tako ni obremenjeno z novimi 25-odstotnimi carinami, uvedenimi za določeno oblazinjeno pohištvo in kuhinjske omarice.

Priporočamo