Podjetje Škerjanc, Dnevnikova regijska gazela leta 2023 in prepoznavna blagovna znamka pohištva z Brkinov, je minuli teden v petek slovesno odprlo nov poslovni objekt v prostorih nekdanjega Kovinarja. Prenova industrijskega objekta, zgrajenega leta 1973, je ena večjih naložb v zgodovini podjetja in je vredna 5,2 milijona evrov, izpostavljajo v podjetju, ki ga vodi direktor in lastnik ​Mitja Škerjanc. Nova lokacija predstavlja osrednje stičišče dejavnosti skupine Škerjanc ter pomemben mejnik v 32-letni razvojni poti podjetja. Danes skupina Škerjanc zaposluje skoraj sto ljudi v Sloveniji in na Hrvaškem, s prodajnimi saloni pa je prisotna v Ljubljani, Mariboru, Materiji in Zagrebu.

Škerjanc otvoritev, Mitja Škerjanc

MItja Škerjanc. Foto: XOD

Stavba nekdanjega Kovinarja, kjer se nahajajo novi prostori podjetja Škerjanc, je bila zadnjih približno 15 let v slabem stanju in je postopno propadala. Podjetje Škerjanc jo je leta 2023 odkupilo od Slovenskega državnega holdinga (SDH) in izvedlo celovito sanacijo. Od skupne investicije 5,2 milijona evrov so trije milijoni evrov predstavljali nakup objekta, dobra dva milijona evrov pa prenovo in prilagoditve za sodobno poslovanje.

Novi objekt v Hrpeljah pri Kozini je za nas veliko več kot le nova lokacija. Je nov zagon za podjetje, za zaposlene in za lokalno skupnost. Z njim smo v kraju ohranili industrijsko tradicijo in ji dali novo življenje.

Mitja Škerjanc, lastnik in direktor podjetja Škerjanc

Pri prenovi so po besedah Mitje Škerjanca ohranili značilen dimnik – kot simbol dela številnih ljudi, ki so v tem objektu pustili velik del svojega življenja, ter kot spomin na industrijsko zgodovino Kozine za prihodnje rodove. »Novi objekt v Hrpeljah pri Kozini je za nas veliko več kot le nova lokacija. Je nov zagon za podjetje, za zaposlene in za lokalno skupnost. Z njim smo v kraju ohranili industrijsko tradicijo in ji dali novo življenje,« je direktor podjetja Škerjanc poudaril ob odprtju novih prostorov.

Skupina Škerjanc je v treh desetletjih zrasla v enega pomembnejših igralcev na področju pohištva v regiji, kar potrjujejo tudi številke. Na leto prodajo okoli 300.000 artiklov, spletna stran skerjanc.com beleži približno milijon obiskov letno, v zadnjih desetih letih pa je podjetje oskrbelo več kot 150.000 strank. V 32 letih je podjetje zabeležilo rast v praktično vseh poslovnih letih; edina izjema je bilo koronsko leto 2021, ko je poslovanje zaznamovala pandemija.

Širitev na Hrvaško

Podjetje Škerjanc se sicer trenutno po besedah direktorja sooča s številnimi izzivi poslovnega okolja – od zakonodajnih in davčnih obremenitev do administrativnih zahtev –, a ostaja usmerjeno v rast in razvoj. »Naša vizija je jasna – obdržati močno prisotnost v Sloveniji in se hkrati širiti na tuje trge. Zato smo na Hrvaškem že kupili zemljišče, kjer načrtujemo nov logistični center in odpiranje novih salonov. Ne zato, ker bi želeli oditi, temveč zato, ker moramo biti odgovorni do podjetja in skoraj sto zaposlenih,« je pojasnil Mitja Škerjanc.

Ob tem je posebej poudaril tudi vlogo zaposlenih: »Naš glavni kapital so ljudje. Zaposlenim smo hvaležni za ves trud in lojalnost – tako tistim, ki so danes del naše ekipe, kot tistim, ki so v preteklosti soustvarjali zgodbo podjetja Škerjanc. Vsak od njih je prispeval delček k temu, da danes stojimo v novem objektu na Kozini.« 

Priporočamo