V klub zvestobe, ki so ga poimenovali Prime, se je včlanilo 55.000 ljudi, kar je letalski družbi prineslo 4,4 milijona evrov. Toda potniki so z akcijskimi cenami prihranili več kot šest milijonov evrov, zaradi česar je podjetje ustvarilo izgubo.
Nizkocenovni letalski prevoznik je danes sporočil, da ukinja shemo, ki je ponujala ugodnosti, vključno s popusti na letalske vozovnice, brezplačnimi rezervacijami sedežev in potovalnim zavarovanjem. Program Prime so sicer zagnali februarja, in sicer po ceni 79 evrov na leto za stranke v Združenem kraljestvu in EU. Svojim stalnim strankam so obljubljali, da bodo s članstvom v programu prihranili od 60 do 530 evrov na leto.
Dara Brady, direktorica Ryanairovega marketinga, je glede tega povedala, da je poskusna različica programa zvestobe stala družbo več denarja, kot jim ga je prinesla. »Ta raven prihodkov od naročnin ne upravičuje časa in truda, ki sta potrebna za to, da pripravimo mesečne ponudbe ekskluzivnih akcij za naših 55.000 članov kluba Prime.«
Pri Ryanairu so sporočili, da bodo vsi člani še naprej uživali v ekskluzivnih ponudbah nizkih cen do oktobra 2026, vendar se po petku, 28. novembra 2025, potniki ne bodo več mogli na novo včlaniti.
»Hvaležni smo našim 55.000 članom kluba Prime, ki so se v zadnjih osmih mesecih prijavili za to preizkusno obdobje Prime, in lahko so prepričani, da bodo do konca 12-mesečnega članstva še naprej uživali v ekskluzivnih prihrankih pri letih in sedežih,« so zagotovili v družbi.