Andraž Tori je direktor slovenskega podjetja Outbrain, ki je leta 2017 prevzelo slovenski startup Zemanta; lani je Outbrain kupil platformo Teads za milijardo dolarjev. Teads je eno največjih podjetij v on-line oglaševanju. Tako so postali eden največjih globalnih igralcev na svojem področju, to pomeni delo na še bolj zanimivih izzivih. »Zdaj delujemo v celotnem spektru oglaševanja od brandinga do neposredne odzivnosti oziroma prodaje.

Outbrain je v Slovenijo prišel leta 2017 s prevzemom startupa Zemanta. Leta 2021 je izvedel prvo javno ponudbo delnic (IPO) na borzi Nasdaq v New Yorku.

Seveda to pomeni tudi pomembne notranje spremembe – odločili smo se zliti dve organizaciji in ne voditi dveh ločenih poslov. Veliko nas je spremenilo svojo vlogo oziroma področje dela, pojasnjuje Tori. »Letni prihodki so približno 1,7 milijarde dolarjev, naše tehnologije pa podpirajo največje spletne medije, pametne televizije in mobilne naprave.«

Andraž Tori, Teads

Andraž Tori, Teads: Personalizacija s pomočjo umetne inteligence je zagotovo v vzponu, prav tako se dogaja porast v video oglaševalskih formatih, še posebej na področju povezane pametne televizije.

Globalni izzivi

Teads sodi med finaliste najboljšega zaposlovalca izbora Zlata nit. »Globalno nas je približno 1800 v 36 državah. V Sloveniji nas je okoli 120 in po zadnjem štetju imamo 14 nacionalnosti. Delujemo tako v inženirskih kot operativnih in podpornih funkcijah. Povezuje nas delo na globalnih izzivih z mednarodnimi ekipami. Ni veliko podjetij v Sloveniji, kjer imaš lahko tak globalni učinek,« pravi Tori. »Zanimalo nas je, kako razmišljajo o razmerju med odnosi in učinkovitostjo oziroma kaj postaviti na prvo mesto. Tu smo zaradi učinkovitosti. Dobri odnosi pa so ključna sestavina za dosego te učinkovitosti. Veliko vlagamo v odnose, a hkrati zaposlenim povemo, da se nimamo za družino. Tu smo, da dosežemo cilje.« Lanska združitev pomeni za slovenske oglaševalce dobro novico. »Oglaševalcem, ki delujejo na globalnem trgu, bomo lahko ponudili še širši nabor storitev.« In kako zrejo v prihodnost? »Personalizacija s pomočjo umetne inteligence je zagotovo v vzponu, prav tako se dogaja porast v video oglaševalskih formatih, še posebej na področju povezane pametne televizije.« 

Priporočamo