Laskavi naziv savinjsko-zasavske regije 2024 je pripadel podjetju Trgograd, zanj pa sta se potegovali še podjetji Elnet in Grlica.

Zakaj Trgograd?

Podjetje Trgograd, ki je nastalo leta 1992, se je skozi svojo zgodovino dograjevalo in poskušalo trgu ponuditi čim bolj kompleksne storitve s področja gradbeništva, gradbenih storitev in gradbenih proizvodov. Celotno skupino Trgograd danes sestavljajo štiri podjetja s 310 zaposlenimi, ki so s svojo dejavnostjo prisotna v okoli petnajstih občinah. Ključna prednost sistema pred konkurenco je celo(s)tno izvajanje del v gradbeništvu – od lastne surovine do projektiranja in izvajanja (lastnih) investicij. Rastoči gradbeni sistem je danes z dvema lastnima laboratorijema pomemben igralec tudi na področju visokih gradenj in zgled dvojnega (zelenega in digitalnega) prehoda. Profesionalno vodeno podjetje sistematično gradi na krožnem gospodarjenju. Sami zmorejo zapreti krog med odpadki in ponovno uporabo uporabljenih surovin ter z nižanjem temperature ogrevanja asfalta z deležniki dejavno sodelujejo pri zniževanju emisij ogljikovega dioksida. Digitalizacijo, vpeto v strategijo diverzifikacije, preudarno umeščajo v razvojne načrte in z njo dvigujejo svojo prednost pred tekmeci. Vzpostavljen imajo sistem nasledstva in načrte, naravnane v širitev in razvoj. Od leta 2018 je podjetje prodajo več kot podvojilo. V 2023 je presegla 56 milijonov evrov, z izstopajočo dodano vrednostjo 118.067 evrov na zaposlenega, kar je dvakratnik dodane vrednosti v dejavnosti. Tudi plače 100 zaposlenih za 20 odstotkov presegajo plače v dejavnosti.

Trgograd. Foto: Jaka Gasar

Gradbeno skupino Trgograd danes sestavljajo štiri podjetja s 310 zaposlenimi.

Prvi odziv zmagovalca

Tomo Kres, direktor Trgograda, se je za priznanje zahvalil vsem v dvorani, zaposlenim in lastniku ter medijski hiši Dnevnik, ki je v tem podjetju prepoznala gazelo savinjsko-zasavske regije za leto 2024.

Gazela savinjsko-zasavske regije. Foto: Jaka Gasar

Marjana Dobnik, prokuristka podjetja Grlica, Tomo Kres, direktor Trgograda, gazele savinjsko-zasavske regije, in Matjaž Vidmar, direktor Elneta. Foto: Jaka Gasar

Za naziv savinjsko-zasavske regije 2024 sta se potegovali še podjetji Elnet in Grlica

Podjetje Elnet se od ustanovitve v letu 1998 ukvarja z električnimi inštalacijami vseh vrst, v zadnjih petih letih pa postavlja tudi sončne elektrarne, polnilnice za električna vozila in baterijske hranilnike energije. Ima različne, tudi stalne naročnike, večinoma poslovne, in sodeluje tako z podjetji, ustanovami s področja šolstva, zdravstva in javne uprave, bankami kot s fizičnimi strankami. Pohvali se lahko tudi z referencami v tujini. Ena od večjih prelomnic v razvoju podjetja je bilo partnerstvo s podjetjem Porsche Slovenija, ki jih je povabilo k sodelovanju na področju elektromobilnosti oziroma postavljanja polnilnic. Pri tem se povezuje s partnerjem – združenjem evropskih avtomobilskih proizvajalcev.

Elnet, gazela 2024, Električne polnilnice, ki jih montirajo v partnerstvu s Porsche Slovenija, in stikala v sodelovanju s TEM Čatež

Podjetje Elnet v zadnjih petih letih postavlja tudi sončne elektrarne, polnilnice za električna vozila in baterijske hranilnike energije.

S celovito ponudbo, od specializirane prodaje do servisiranja profesionalnega električnega in akumulatorskega orodja blagovne znamke Milwaukee, se podjetje Grlica, ki je bilo v domači delavnici ustanovljeno leta 1984, uvršča pred konkurenco. Z visoko rastjo, zaradi katere je podjetje komaj dovolj hitro zagotavljalo skladiščne in kadrovske zmogljivosti, so leta 2022 presegli prodajo 5 milijonov evrov. Grlica je daleč največji ponudnik znamke Milwaukee v Sloveniji in na podlagi 21-letnih izkušenj vodilni na področju tehničnega znanja, svetovanja pri nakupu ter zagotavljanju več kot 60.000 kosov izdelkov Milwaukee v redni zalogi. Sedež podjetja se je iz Mozirja prestavil v Celje, kjer je novi največji Heavy Duty prodajni center, edini s tovrstnim certificiranim nazivom v Sloveniji, ter skladiščem, ki omogoča nemoteno logistiko za vso državo.

Grlica, gazela 2024, prodajni center Celje

Podjetje Grlica je bilo v domači delavnici ustanovljeno leta 1984, danes je daleč največji ponudnik znamke Milwaukee v Sloveniji

Nominiranci o Nemčiji, ki kiha

Predstavniki nominiranih podjetij so v pogovoru z voditeljema Marišo Bizjak in Antišo Korljanom potrdili, da se, kolikor je mogoče, povezujejo regionalno oziroma s sosednjimi podjetji, seveda pa je pri tem pomemben dejavnik tudi cena. Na vprašanje, ali se pripravljajo na krizo, ki v Nemčiji kaže zobe, so odgovorili, da iz vsake krize pridemo močnejši in pametnejši ter da upajo, da so nanjo pripravljeni. Sicer pa ugotavljajo, da nas vzhod prehiteva in da je Kitajska resna konkurenca evropskemu gospodarstvu in je z njo vedno teže tekmovati.

Pogovor z nominiranci (v sredni, z leve): Matjaž Vidmar, direktor Elneta, Marjana Dobnik, prokuristka v Grlici, in Tomo Kres, direktor Trgograda, gazele savinjsko-zasavske regije. Foto: Jaka Gasar

Pogovor z nominiranci (v sredni, z leve): Matjaž Vidmar, Elnet, Marjana Dobnik, Grlica, in Tomo Kres, Trgograd. Foto: Jaka Gasar 

Priznanje regijska gazela je lani prejelo podjetje Metalia

Priznanje gazela savinjsko-zasavske regije 2023 je prejelo podjetje Metalia, ki je bilo razglašeno tudi za bronasto slovensko gazelo. Drugi dve nominirani podjetji za regionalno priznanje sta bili podjetji Vodotehnik in Skitti.

Še dva dogodka do finalne prireditve

V letošnjem projektu Gazela smo doslej razglasili tri regijske gazele. V Ljubljani je naziv gazela osrednjeslovenske regije 2024 prejelo podjetje Hyla. Na dogodku v Slovenj Gradcu smo dobili drugo regijsko gazelo – naziv gazele podravsko-pomurske regije 2024 je pripadel podjetju Lumar IG. Tretjo regijsko gazelo smo razglasili na gradu Mokrice. Gazela dolenjsko-posavske regije 2024 je Metalika. Po razglasitvi v Litiji bosta sledila še dva dogodka; v Škofji Loki bomo dobili gazelo gorenjske regije 2024 in v Sežani gazelo primorsko-notranjske regije 2024.

 

Priporočamo